223 Reacties

18 dagen geleden

Ik wil suuuushi 😭 met heel veel rauwe vis!

18 dagen geleden

Haha ik kan elke dag wel een kroket van de cafetaria eten met appelmoes 😂

18 dagen geleden

Bananen!!! Soms wel 3 per dag. 🐒 En op mijn avondeten moet standaard een berg peper. Beetje vreemd,maar valt mee qua ongezondheid.

18 dagen geleden

Cream crackers met oude kaas salade. Dat eet ik ongeveer de hele dag door op het moment en helpt goed tegen de misselijkheid die de hele dag duurt

17 dagen geleden

Ik wissel continu. Nu enorme zin in een bagel van de Bagels&Beans en ik kan aan niets anders denken🤣

17 dagen geleden

Ik heb ook enorm trek in vis. Ik zal vandaag maar even wat halen tijdens het boodschappen doen. Of toch maar extra omega 3 capsules?

17 dagen geleden

Ik moet niet in dit topic kijken.. krijg overal zin in.. ik heb wel al dagen zin in een lekker broodje van de subway haha

17 dagen geleden

Reactie op Tara89

Ik wissel continu. Nu enorme zin in een bagel van de Bagels&Beans en ik ...
Oh hou op! Met roomkaas en wilde zalm 😵

17 dagen geleden

Reactie op Tara89

Ik wissel continu. Nu enorme zin in een bagel van de Bagels&Beans en ik ...
Dit heb ik dus ook 🤦🏼‍♀️🥹

17 dagen geleden

Hier ineens een craving naar melk - terwijl ik al in geen 15 jaar meer koude melk drink 😅

17 dagen geleden

Ik drink sinds deze week ranja met ijsblokjes. Ik dronk altijd cola zero. Maar op de eea manier kan ik prik gewoon niet meer hebben ik vind t vies en rare smaak hebben 🙈

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb een voorliefde voor Dr Pepper ontwikkeld. Bijzonder want vorig jaar ...
Ik heb nu dus ook een afkeer tegen cola echt raar want ik dronk t elke dag 🙈

17 dagen geleden

Reactie op Lana05

Ik drink sinds deze week ranja met ijsblokjes. Ik dronk altijd cola zero. M ...
Welkom bij de 'ik hou niet meer van cola, ik drink nu alleen nog maar ranja' club.

17 dagen geleden

Reactie op Sulan

Ik moet niet in dit topic kijken.. krijg overal zin in.. ik heb wel al dage ...
Ik ook😂😂😂 en de laatste x dat ik Subway op had is echt zeker 8 jaar geleden ofzo. Ik ga het gewoon zo halen, te lang ertegen gevochten 😂

16 dagen geleden

Ik wissel ook enorm. Ene moment enorm zit in vet en frituur en vandaag intense drang naar mandarijntjes en appels. 🤣

16 dagen geleden

Nou ja belachelijk ik wil iedere nacht ja nacht om 1-1:30 nacht wakker en honger in aardappels fijn geprakt met bruine bonen, spekjes en jus veel jus en zout 🧂 heel veel zout! Iedere avond eet ik dit nu nou 😋 bij mijn dochters was ik echt gek op fruit maar nu is te zoet niet lekker. Maar dat zegt niks met mijn jongste at ik ook veel vleeswaren nou is toch echt een prachtig 😻 meid 🥹 maar ja echt zo specifiek dat het gewoon raar is 😅 maar ik weet dat vroeger als ik lastig at maakte mijn vader dit voor mij misschien 🤔 toch een soort comfort food, wat nu echt zwanger 🤰🏼 craving is geworden 🤭 potten bruine bonen staan op voorraad. Mijn vent wordt gek ervan eerste Leids ontzet dat ik geen hutspot heb gemaakt vieze uien 🧅 lucht maar wel bruine bonen en aardappels 😂 ja als Leidenaar wou hij hutspot ach ja 👍🏻 ik heb een goede reden 🙃

16 dagen geleden

Reactie op lisje1609

Ik wissel ook enorm. Ene moment enorm zit in vet en frituur en vandaag inte ...
Ja dat heb ik wel mijn craving is zout 🧂 en vet! Maar kan ook zo omslaan dat ik suikerspin wil, maar als ik eraan begin valt het dan tegen te zoet. Vind het wel leuk 😻 hoe dat zo kan wisselen. Maar echt enorme drang naar fruit 🍊 was bij mij echt meisje. Maar ik weet het ook niet meer daarmee hoor. Bij mijn jongste dochter at ik ook veel vlees. En de mandarijntjes zijn nu ook lekker 😋 aah krijg weer honger haha erg dit!

16 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Ik ook😂😂😂 en de laatste x dat ik Subway op had is echt zeker 8 jaar gele ...
Hahaha ach ja zo herkenbaar met mijn oudste dochters McDonald’s echt teveel big tasty’s gehaald 😂 maar nu crave ik wel naar lekker maar ik eet al jaren geen frituur eten dus dan zoek ik de oven variant. Maar subway zijn lekkere broodjes. O je moet dit niet lezen met zwangerschap honger 😅

16 dagen geleden

Reactie op denniese

Hahaha ach ja zo herkenbaar met mijn oudste dochters McDonald’s echt teveel ...
Heb net subway gehaald🤣 ben nu onderweg naar huis ermee hahaha. Maar mijn craving is wel echt de mcchicken zonder sla. Ik zou het elke dag 3x kunnen eten... hmm.. zal ik toch ook maar meteen langs een drive rijden....🫢

16 dagen geleden

Hier heel wisselend. Laatst had ik zoveel zin in brood met nutella maar toen ik het eindelijk at viel het me enorm tegen. 😓 Net wilde ik graag kwark met muesli maar vervolgens ook weer de helft weggegooid omdat het niet smaakt. Zo jammer😅