223 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op Kleintjevd

Waarom geen carbonara? Dit heb ik al een paar keer gegeten. Wist niet dat d ...
Rauw ei

14 dagen geleden

Reactie op Lana05

Ik wil de hele dag mandarijnen eten. Maar dan moeten ze wel precies goed zi ...
Jaa mandarijnen dat heb ik ook! En dan het liefst uit de koelkast lekker fris. Af en toe zit er wel een tussen die echt tegenvalt qua smaak😂

14 dagen geleden

Passievrucht

14 dagen geleden

Mandarijnen. Verder heb ik nergens echt zin in. Kan soms de kasten open maken en overal een beetje misselijk van worden, behalve mandarijnen dus 😂😂

14 dagen geleden

Vlees🫣 Ben vegetariër 😳

14 dagen geleden

Naturel chips!

14 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Vlees🫣 Ben vegetariër 😳
Herkenbaar😅

13 dagen geleden

Ik zuip dus hele pakken chocomel weg en verse sinaasappelsap. Voor de rest is het qua eten nu echt wel stabiel maar alles wat in de frituur kon had ik zin in🥲 maar qua dingen die ik niet mag heb ik zoveel zin in een broodje carpaccio, verse ossenworst van Van Dobben of een dikke italiaanse bol met filet americain van de Bakker Bart😍 Mijn sushi cravings vallen de laatste tijd wel mee omdat ik gewoon af en toe in een restaurant sushi met avocado en kip eet. Kan niet wachten op wanneer ik bevallen ben dat ik de eerste koud redbull weer kan drinken met een belachelijk grote sushibox met zalm of een broodje carpaccio.

13 dagen geleden

Ik wissel heel erg. Eerst was het alles dat vers was en nu is het juist moams en friet chips 😅😂 Probeer gezond te blijven, maar ik heb me net toch echt tegoed gedaan aan heeeel wat moam’s 😂😂

13 dagen geleden

Vietnamese loempia’s en kaas! Hoe ouder hoe beter

13 dagen geleden

Iedere dag weer iets anders, zo vervelend als je het dan niet in huis hebt! 😫 gister waren het donuts. Ik eet NOOIT donuts. Ben benieuwd wat het vandaag wordt 😅

13 dagen geleden

Nou ik wil iedere dag hetzelfde als avondeten geprakte aardappels met bruine bonen, veel jus, spekjes en zout 🧂 en dan ben ik helemaal blij 🙃 echt iedere dag idk 🤷🏼‍♀️ tussendoor ja veel pindakaas of ham en kaas. Kindje houdt van zout eten 😂

12 dagen geleden

Reactie op denniese

Nou ik wil iedere dag hetzelfde als avondeten geprakte aardappels met bruin ...
Dat avondeten klinkt echt heel lekker!!

12 dagen geleden

🤤

12 dagen geleden

Alleen maar fruit hier. Verder niks. Te misselijk voor cravings:p

12 dagen geleden

Boterhamworst met augurk. At ik voorheen echt nooit

12 dagen geleden

Reactie op nv7

Boterhamworst met augurk. At ik voorheen echt nooit
Nu heb ik hier ook zin in!

12 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Nu heb ik hier ook zin in!
Haha oh zo lekker, gisteren mee begonnen en vandaag weer nieuwe boterhamworst gehaald😂

12 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Vlees🫣 Ben vegetariër 😳
😂😂😂

12 dagen geleden

Reactie op ATPNfam

Iedere dag weer iets anders, zo vervelend als je het dan niet in huis hebt! ...
Houdt het wel spannend haha 😜 maar lijkt me inderdaad ook lastig als je het niet in huis hebt!