10 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik zou het ook eigenlijk niet weten. Ik doe zelf krachttraining en cardio, nu tijdens 6 weken zwangerschap. Ik denk dat blijven bewegen natuurlijk goed voor je is zolang je je er zelf goed bij voelt. Het is ook niet de bedoeling om je zelf te overbelasten. Wees natuurlijk gewoon voorzichtig, als het niet gaat, ga dan niet verder. Is ook niet erg om wat minder fanatiek te worden misschien? Als het jou een beter gevoel geeft 🤍

één maand geleden

Hoi, ik doe ook aan crossfit en mijn coach gaf aan dat we na het 1e trimester aanpassingen gaan maken met bepaalde oefeningen voor mij.

één maand geleden

Hoi! Ik crossfit ook 4 keer per week. Tijdens m’n vorige zwangerschap ook lekker blijven doen. Eerste trimester alles nog gedaan, daarna wel wat aanpassingen en de laatste weken eigenlijk alleen nog krachttraining gedaan. Dus op den duur wel aanpassen maar zeker tot 25 weken echt nog wel lekker kunnen crossfitten zonder al te veel aanpassingen

één maand geleden

Reactie op Lisaniet

Hoi! Ik crossfit ook 4 keer per week. Tijdens m’n vorige zwangerschap ook l ...
Wat een goed bericht! Dankjewel. Mijn verloskundige kon er niet echt een goed antwoord op geven gezien het feit dat het even om wat zwaardere gewichten en intensiteit gaat dan ze gewend is.

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Hoi, ik doe ook aan crossfit en mijn coach gaf aan dat we na het 1e trimest ...
Ah kijk, top. Ik ga eerdaags mijn coach ook maar in vertrouwen nemen. Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op TJM2504

Hi! Ik zou het ook eigenlijk niet weten. Ik doe zelf krachttraining en card ...
Ja je hebt gelijk hoor. Het is sowieso even een hele nieuwe weg vinden erin en erg spannend haha. Dankjewel voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op MiniMe2025

Ja je hebt gelijk hoor. Het is sowieso even een hele nieuwe weg vinden erin ...
Ja gewoon wat aanpassingen maken, niet teveel hooi op je vork nemen 😜💕🫶🏽 moet vast goed komen!

één maand geleden

Hi hi! In mijn vorige zwangerschappen heb ik gewoon door getraind tot een dag voor de bevalling.. :-) Eerste trimester kun je eigenlijk alles nog gewoon mee doen.. Hierna moet je vooral bewegingen die alleen gericht zijn op je rechte buikspieren mijden (ttb, sit ups, etc). Net als rennen, touwtje springen, box jumps heb ik aan gepast.. En vooral letten op je core goed aanspannen en weten hoe je moet ademen tijdens bewegingen.. Als je je goed voelt, lekker blijven bewegen!

één maand geleden

Reactie op Marionpl

Hi hi! In mijn vorige zwangerschappen heb ik gewoon door getraind tot een ...
Top, dankjewel! Merk dat ik het wat spannend vind om druk te zetten op m’n Core. Zoals vanmorgen zware frontsquats gedaan, maar ik denk dat ik even door dat gevoel/gedachte heen moet.

5 dagen geleden

Hoi dames, hoe gaat het bij jullie met het sporten? Lukt het jullie nog een beetje met de mogelijke kwaaltjes? Ik heb nu eindelijk weer wat energie om te gaan sporten dus gisteravond weer heerlijk wezen crossfitten. Wel rustig aan gedaan en lage gewichten gekozen☺️