19 Reacties

één maand geleden

Hey, In mei een miskraam gehad eind juni men menstruatie gehad en gelijk zwanger geworden na men menstruatie, in augustus helaas weer een miskraam

één maand geleden

Hi! 13 augustus miskraam begonnen, 16 augustus helemaal schoon en maandag 9 september weer een positieve test(wel negatief getest tussendoor) dus het was gelijk raak en ben niet ongesteld geworden

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Hey, In mei een miskraam gehad eind juni men menstruatie gehad en gelijk z ...
Oh jeetje meid.. Wat verdrietig. Veel sterkte ❤️

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Oh jeetje meid.. Wat verdrietig. Veel sterkte ❤️
dankjewel🙏 dus we hopen komende weken op een positieve test

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

Hi! 13 augustus miskraam begonnen, 16 augustus helemaal schoon en maandag 9 ...
Wat fijn! Had je altijd een regelmatige cyclus? Mijn cyclus is namelijk heel erg onregelmatig dus dat ik in 1x zwanger raakte was al voor mijn idee een godswonder haha.

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Wat fijn! Had je altijd een regelmatige cyclus? Mijn cyclus is namelijk hee ...
Over het algemeen wel, meestal rond de 30 dagen

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

dankjewel🙏 dus we hopen komende weken op een positieve test
Ik duim met je mee! ❤️

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

Over het algemeen wel, meestal rond de 30 dagen
Oh dat is wel fijn dat daar niets in veranderd was! Ik ben heel benieuwd hoelang het bij mij duurt deze keer 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Oh dat is wel fijn dat daar niets in veranderd was! Ik ben heel benieuwd ho ...
Jaa snap ik!!

één maand geleden

Ik heb ook 2x een miskraam gehad in maart en juli. Ervoor gekozen om even mijn lichaam maandje of 2 te laten rusten. Misschien is dit niet bekend voor jou, wellicht zou je het kunnen op zoeken maar mij is geadviseerd om hijama (cupping) te doen. Er zijn veel goede voordelen wat betreft cupping, misschien kan je dit op zoeken.

één maand geleden

Ik ben 9 augustus schoon verklaard en heb gisteren weer positief getest. De bedoeling was eigenlijk om n maandje te wachten, maar dat is niet gelukt haha.

één maand geleden

23 juli is onze miskraam begonnen en ik heb 3 dagen een klein beetje gebloed. Nadat we onze echo hadden gehad, en toen we schoon waren verklaard eigenlijk gelijk begonnen met ovulatie testen. 20 augustus had ik mijn LH piek en 1 september hadden wij een positieve zwangerschapstest.

één maand geleden

Ik heb in de zomer een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Ben in de tussentijd niet ongesteld geweest en hebben niet bewust m’n cyclus niet afgewacht. Het is onze kleine verassing! Veel sterkte♥️

één maand geleden

Jeetje wat heftig! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad! Ik zou je menstruatie even afwachten en daarna weer proberen! Eind juni miskraam gehad en middag augustus zwanger! 🤗 veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op twinmommy2B

Ik ben 9 augustus schoon verklaard en heb gisteren weer positief getest. De ...
Gefeliciteerd! Heb je dan altijd een regelmatige cyclus gehad? Of was dit ‘op de gok’ 😜

één maand geleden

Reactie op Miies223

23 juli is onze miskraam begonnen en ik heb 3 dagen een klein beetje gebloe ...
Wat fijn dat je weer zo snel positief testte! 🥳 Hopelijk blijft dit goed gaan! 🤞🏼

één maand geleden

Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt! Was dat je eerste miskraam? Ik duim voor je dat deze blijft plakken! ❤️

één maand geleden

Reactie op NaomiVera

Ik heb in de zomer een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Ben in de tus ...
Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt! Was dat je eerste miskraam? Ik duim voor je dat deze blijft plakken! ❤️

één maand geleden

Reactie op Danielle van Beers

Jeetje wat heftig! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad! Ik zou je menstruatie ...
Nahh! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wil aan de ene kant wel wachten, maar m’n cyclus is onregelmatig dus geen idee hoelang ik dan moet wachten. 😂 Aan de andere kant denk ik ook: elke maand dat het niet lukt is, is weer een ‘verloren’ maand.. Lastig 😅