6 Reacties

8 maanden geleden

Ik ken niet jouw woningbouwvereniging, maar hier is het zo dat je als 3e eigenlijk al geen kans meer maakt. Ze maken eerst een afspraak met nummer 1 (1 op 1) dan met nummer 2 als nummer 1 het afwijst en zo verder. Volgens mij heb je na de bezichtiging 1 a 2 dagen bedenktijd, dus als nummer 3 heb je nog even geduld nodig. Ik zou vrijdagochtend gewoon bellen met de woningbouw, dan kunnen ze je vaak wel vertellen of de woning al geaccepteerd is door nummer 1 of 2. Ik hoop voor je dat 1 en 2 niet willen, maar met deze huizenmarkt acht ik de kans zeer klein.

8 maanden geleden

Ik stomd op plek 7 haha en heb het alsnog gekregen. Zou het voor de timing niet niet doen zeg maar. Verhuizen is altijd klote, maar je hebt dan wel alle “tijd” ivm verlof. Het hoeft toch ook niet op 1 dag! Wacht het ff af, of bel deze week even.

8 maanden geleden

Reactie op AmusanteAnemoon138973

Ik stomd op plek 7 haha en heb het alsnog gekregen. Zou het voor de timing ...
Dit geeft hoop haha. Had jij een groepsbezichtiging? Of 1 op 1? T huis waar ik op heb gereageerd is nog in bewoonde staat namelijk

8 maanden geleden

Reactie op MeganG

Dit geeft hoop haha. Had jij een groepsbezichtiging? Of 1 op 1? T huis waar ...
Uit eigen ervaring standaard in de groep ook als het nog bewoond is

8 maanden geleden

Als de woning geaccepteerd is moet alles nog gecheckt worden of t klopt bij dat persoon, daarna is de woning van hun en maak je geen kans meer helaas.

8 maanden geleden

Je krijgt per mail een uitnodiging voor een bezichtiging. Ik stond bij mijn huidige woning op 1 maar op een andere woning op 3 in dezelfde week. Ben bij beide gaan kijken op uitnodiging. Waren wel beide onbewoond op het moment van bezichtigen en dat was in een groep op een tijd. Bij de 2e woning waren het de eerste 5. Bij de 1e woning volgens mij de eerste 7, was best druk toen. Ik wist van te voren al dat ik de woning waar ik 1 op stond heel graag zou willen dus die keuze gelijk die dag doorgegeven. Dan moet je stukken aanleveren en gaan ze kijken of alles klopt. Dat duurt een paar dagen (bij mij maar 2 dagen). Daarna hoor je of je het krijgt. Bij de 2 woning waar ik derde stond stond ik na de bezichtiging trouwens op 2 dus nummer 1 of 2 wou hem niet of kreeg het niet rond. De kans dat je als nummer 3 de woning krijgt is dus zeker aanwezig. Je kan ook nog aangeven dat je niet bij de bezichtiging bent maar de woning wel wilt. Succes en hopen dat de andere 2 voor je de woning niet willen of het niet voor elkaar kunnen krijgen.