Hoi,
Ja ik weet het niet… 🤷🏼♀️ Bij mijn dochters was deze test er ook maar moest je er wat voor betalen, maar ik wou het principieel niet doen. Ik vind ieder kind verdiend dezelfde kansen en liefde en toewijding van mij. En ja nu zie ik toch met echo’s ook duidelijk of de nek plooi goed is, of mijn baby nieren heeft, de blaas werkt, ga zo maar door. Zelf heb ik ook CRPS-2 waar totaal geen kennis over is. Dat dit erfelijk is, is wel aannemelijk maar nou en? Helaas heeft mijn oudste dochter astma komt veel voor in beide families. Ja ik denk ook dat het door de verloskundige komt dat ik nu zo ben gaan twijfelen. Want het is toch zo fijn 😻 dat ik mijn baby met 24 weken mag vermoorden. Ja 🙂↕️ echt 20 x het woord abortus wel gehoord dat ik nu denk ja laat maar. Ik doe iedere week een echo, daar wordt echt alles bekeken. Maar hoe denken jullie over de nipt test en zeker met neven bevindingen? Ongeacht wat de test zou zeggen ik ga voor mijn wonder baby. Brownies met downies je hebt zoveel mogelijkheden. Ben ik dan zo verblind door liefde 🫶 dat ik gewoon z’n bescherm instinct krijg? Ik ben altijd van het alles willen weten dan ben ik voorbereid. Maar ik denk met zwangerschap 🤰🏼 dat het altijd een wonder blijft als jouw baby gezond op jouw buik mag komen. En met liefde 🫶 kunnen we samen alles aan. Ik ben benieuwd of er andere moeders zijn die ervaring hebben met de nipt test? Ik kies denk ik voor de nek plooi meting en 13 weken echo. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger 🤰🏼 dus ik moet wel een keuze maken. En ik had die van de nipt is goed maar nu dat extra gedoe ernaast vind ik teveel. Ik kan ook met niemand hierover praten 🗣️ dat zou het ook makkelijker maken. Nu hopelijk hier wel 🤞🏻 echo foto er gewoon bij omdat ik zo trots ben op mijn mooie baby 🤩🫶