17 Reacties

9 dagen geleden

Nope! Tijd vliegt maar de zwangerschap kruipt voorbij😂🫨

9 dagen geleden

Het kan mij nu ook niet snel genoeg gaan. Maar de tijd kruipt hier voorbij doordat ik 24/7 thuis zit en mij totaal nutteloos voel 🥴. Bij mijn vorige zwangerschap vond ik met het tweede trimester de tijd echt voorbij vliegen. Waarschijnlijk komt het dalijk wel!

9 dagen geleden

Reactie op MelissaaB

Nope! Tijd vliegt maar de zwangerschap kruipt voorbij😂🫨
Ja zo is het eigelijk wel 🤭

9 dagen geleden

Ik heb ook erg het gevoel dat het erg langzaam gaat. Vooral door dat ik erg misselijk ben. Zit nu voornamelijk thuis, ik ben morgen ook 10 weken dan hoop ik toch eigenlijk meer te kunnen dan dit🙈

9 dagen geleden

Ja heel herkenbaar. Ik weet het ook al sinds 3 weken. Maar als je dan bedenkt dat het dan ook al 7 weken geleden is..is het wel weer lang geleden. Tel er nu 7 weken bij op en je gaat al richting de 20 weken echo. Zo blijf ik maar denken. Maar de tijd gaat inderdaad erg langzaam. 😅

9 dagen geleden

Vind het ook heel erg traag gaan. Maar misschien ook omdat we het pas met 11 weken willen vertellen en we precies afgelopen tijd heel veel familieaangelegenheden hadden. Tel echt af tot we het gaan delen en van het geheim af zijn. Ook onze dochter wil ik het zo graag vertellen.

9 dagen geleden

Reactie op MV93

Vind het ook heel erg traag gaan. Maar misschien ook omdat we het pas met 1 ...
Wij hebben het (zo goed als) al iedereen verteld, wij konden niet wachten 😆 bij de eerste tot 12 weken gewacht maar toen kwam ik er ook pas veel later achter 🙃 kijk er idd ook wel naar uit om het ons zoontje te vertellen, dat hebben we nog niet gedaan omdat hij het overal gaat vertellen haha

9 dagen geleden

Toch fijn om de herkenning te lezen. Ik heb dit ook. Denk ook vooral omdat ik me zo beroerd voel. Normaal vliegen de weken echt om met werk, huishouden en leuke dingen doen met mijn dochter. Nu is het overleven op werk en thuis alleen maar op de bank/bed liggen. Hoop dat het snel beter wordt! Denk dat de tijd dan wel veel sneller gaat.

9 dagen geleden

Zo herkenbaar! Vooral omdat ik met smart aan het wachten ben op de eerste echo! Ik kan niet meer wachten.. nog 3 dagen!!

9 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Toch fijn om de herkenning te lezen. Ik heb dit ook. Denk ook vooral omdat ...
Dit heb ik dus ook precies! Duurt lang haha

9 dagen geleden

Reactie op MiniMe2025

Zo herkenbaar! Vooral omdat ik met smart aan het wachten ben op de eerste e ...
Oh ik heb ook woensdag een echo! Wel de tweede maar voelt net zo spannend als de eerste echo

9 dagen geleden

Jaaa pfff. Niet normaal he. Vooral ook door de misselijkheid en extreme vermoeidheid. Kijk zooo uit naar het 2e trimester

9 dagen geleden

Dit ging echt precies door mijn hoofd deze avond. Nog steeds week 9 dag 2😭 Ben de klachten al zat maar voelt nog een eeuwigheid tot het tweede trimester lekker op gang is…

9 dagen geleden

Heel herkenbaar. Vandaag 9 weken, en het idee dat het eerste trimester nog 3 weken duurt en mogelijk de misselijkheid ook nog 3 weken gaat duren benauwd me 🥲 kan er zeker nog niet van genieten

9 dagen geleden

Het stomme is, wanneer je in het derde trimester zit lijkt alles opeens heel snel te gaan en in de kraamtijd heb je spijt dat je zo door de zwangerschap wilde racen... Teminste zo heb ik het ervaren bij de eerste. Ik vind het nu de tweede keer eigenlijk best snel gaan maar dat komt ook omdat ik heel druk ben met mn zoontje en baan,🥰🙏

9 dagen geleden

Reactie op Sparklonn

Het stomme is, wanneer je in het derde trimester zit lijkt alles opeens hee ...
Ik heb het ook heel druk met werk en mijn zoontje maar toch gaat het zoooo traag haha

8 dagen geleden

Tot de eerste echo ging het langzaam. Ik vind het nu echt snel gaan! Probeer er echt van te genieten