26 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar. Met de termijnecho 1 dag achteruit gezet en daar baalde ik al van 😅

één maand geleden

Reactie op Ede87

Heel herkenbaar. Met de termijnecho 1 dag achteruit gezet en daar baalde ik ...
Vervelend is dat hé. En het is maar 1 dag. Over een paar weken maakt het niks meer uit. Ik ben met de termijnecho ook 1 dag achteruit gezet. Maar eigenlijk voelde dat heel normaal, omdat ik met de 8 weken echo voor mijn gevoel 1 dag vooruit gezet was 🤣

één maand geleden

Reactie op Ede87

Heel herkenbaar. Met de termijnecho 1 dag achteruit gezet en daar baalde ik ...
Hahaha ja ik werd 2 dagen vooruit gezet, en daar was ik zo blij mee. Terwijl bij mijn tweede ben ik 12 dagen na de uitgerekende datum bevallen dus het maakt uiteindelijk helemaal niks uit 😂

één maand geleden

Reactie op EvenwichtigeLibel708953

Hahaha ja ik werd 2 dagen vooruit gezet, en daar was ik zo blij mee. Terwij ...
Ja, bij mij kwam mijn eerste ook 12 dagen te laat! Echt, die eerste 12 weken gaan zo traag, maar die laatste paar na de 38 weken ook 🙄

één maand geleden

Nou he, wat gaat het allemaal traag! En deze tweede zwangerschap ben ik me ook zo bewust van wat ik allemaal niet mag of kan. En dat lijkt het erger te maken. Vorige zwangerschap was midden in de corona lockdown periode. Dat was heerlijk; iedereen leefde een saai leven en ik had nergens fomo voor. Nu voel ik me toch een partij een buitenstaander op feestjes enzo!

één maand geleden

Ik vind bij de 2e wel snel gaan, mijn 1e is een jaar en ik ben daardoor veel meer met hem bezig dan de zwangerschap. Heb zelfs nog niks gekocht voor de baby… bij de eerste ging dat anders 🤣