11 Reacties

één maand geleden

Heel regelmatig kleine beetjes eten, veel drinken. Gember thee of pillen nemen Suprimal tabletjes van de drogist En als dat allemaal niet helpt in het minder misselijk zijn kun je medicatie van je huisarts krijgen.

één maand geleden

Spa rood drinken hielp bij mij goed!

één maand geleden

Suprimal en véél eet/snackmomenten

één maand geleden

Hallo allemaal als je zwanger bent mag je cappuccino drinken

één maand geleden

Smintjes eten

één maand geleden

Banaan of vanillevla wilde hier ook wel eens helpen

één maand geleden

Heel vaak eten. En je zou sea bands kunnen proberen.

één maand geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ook enorm misselijk. Wat hielp was dit: Normale cola om af en toe goed te boeren. 🙊 Verder inderdaad pepermunt, smintjes, gember en vitamine b6 extra slikken kan ook enorm goed te helpen. Kan je volgens mij krijgen ook bij de huisarts en anders een zwangerschap vitamine. Daar zit het ook in, maar wel in een lagere dosering dan dat ze aanraden. Ooh en zwarte koffie.

één maand geleden

Reactie op lkdegroot

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ook enorm misselijk. Wat hielp was ...
Ik ben lang niet zo misselijk geweest bij mn vorige zwangerschap. Toen was het nog te doen met een kauwgom. Hele zwangerschap op kauwgom gekauwt. Nu merk ik dat echt werkelijk niks tot nu toe helpt 😔 vandaar hier ook de vraag wat een ander voor tips heeft, dan kan ik dat even uitproberen. Heb een enorm gevoelige maag , slik ook al omeprazol, nu de rest nog even proberen

één maand geleden

Ik heb van de huisarts suprimal voorgeschreven gekregen en gebruik dit nu 2 dagen, voel me echt een heel stuk beter! Vorige zwangerschap ook erg misselijk geweest, wilde dat ik dit toen ook gekregen had 😅 Toen moest ik het maar gewoon rustig aan en hoorde de misselijkheid erbij.. (tot 18 weken last van gehad toen 🙄)

één maand geleden

Verse gemberthee heel sterk zetten. Gember een beetje kapot prikken zodat het sap vrijkomt. Gisteren avond ontzettend misselijk en het hielp zo ontzettend