19 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

AAWHHHH wat fijn om te horen! Zo zie je maar weer ❤️

één maand geleden

Gefeliciteerd

één maand geleden

Dit zijn fijne berichten! Geeft iedereen hier wat meer hoop denk ik. Gefeliciteerd!!🍀

één maand geleden

Super!!

één maand geleden

Zo blij voor je!!!

één maand geleden

Hadden wij ook, de verloskundige gaf ons 10 dagen om het te verwerken en het te delen met onze naasten. Dit is onze eerste zwangerschap, dus deelden we ons verdriet. Toen bij de tweede echo om te controleren zagen we toch een baby met kloppend hartje! Super blij natuurlijk. Maar wel met gemengde gevoelens omtrent verloskundige, we hadden het niet zo willen delen met onze naasten. We zijn nu 8+1

één maand geleden

Reactie op KennenNess

Hadden wij ook, de verloskundige gaf ons 10 dagen om het te verwerken en he ...
Nou dat idd.. ik kwam vorige week maandag met tranen op mn werk en ben vervolgens ook weer naar huis gegaan met de mededeling dat we een miskraam zouden krijgen. Ik had het mijn naaste graag anders willen vertellen dus dat heeft ze verknald en ik had het mn werk graag wat later willen vertellen ipv nu al. 😒

één maand geleden

Reactie op KennenNess

Hadden wij ook, de verloskundige gaf ons 10 dagen om het te verwerken en he ...
Ik ben ook 8+1.. bizar dat ze er zo naast zat en dat ook met zo'n duidelijk bericht naar ons toe.. ze heeft ons onterecht 1,5 week helemaal over de zeik geholpen.

één maand geleden

Ik ben ook 8+1.. bizar dat ze er zo naast zat en dat ook met zo'n duidelijk ...
Ja precies, ik heb het mijn werk ook veel eerder dan gewild verteld. Super stom! Bij de tweede afspraak zeiden we ook van we hebben het iedereen verteld, zei ze super nochalant nou dan kun je ze nu blij gaan maken

één maand geleden

Reactie op KennenNess

Ja precies, ik heb het mijn werk ook veel eerder dan gewild verteld. Super ...
Jemig wat een stomme reactie. Je had het iedereen wrs op een hele andere manier willen vertellen.. wij hadden bedacht afgelopen zondag in de efteling onze peuter van 2 een trui aan te doen met grote broer en dan een foto van een echo. Maar dat heeft de verloskundige compleet verknald. T werd dus een hele verdrietige en onzekere mededeling . Die nu dan gelukkig wel goed is maar had het graag anders willen zeggen!

één maand geleden

Jeetje wat heftig dat ze eerst van een miskraam uitging. Mag ik vragen waarom ze daar heilig van overtuigd was? Wat een opluchting moet dat geweest zijn voor jullie. Gefeliciteerd en geniet ervan ❤️🤰

één maand geleden

Jemig wat een stomme reactie. Je had het iedereen wrs op een hele andere ma ...
Wat jammer. Wij hadden een puzzel bedacht dat de familie samen moest oplossen en daar zou dan uitkomen dat we zwanger zijn

Reactie op KennenNess

Hadden wij ook, de verloskundige gaf ons 10 dagen om het te verwerken en he ...
Dat had niet mogen gebeuren. Is het mogelijk van vk te veranderen? Misschien beter voor de komende weken en maanden.

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Dat had niet mogen gebeuren. Is het mogelijk van vk te veranderen? Misschie ...
Nou had al bedacht dat ik niet meer bij haar wil. Zitten ook nog wel andere leuke in het team gelukkig

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Dat had niet mogen gebeuren. Is het mogelijk van vk te veranderen? Misschie ...
Ja bij ons ook andere dames in het team gelukkig

één maand geleden

Nou had al bedacht dat ik niet meer bij haar wil. Zitten ook nog wel andere ...
Ik vraag me af of je daar invloed op hebt. Bij je bevalling sowieso niet. Stel je voor dat zij net dienst heeft en dan jouw bevalling moet komen doen. Mijn persoonlijke mening dus volg vooral je eigen gevoel he, maar ik had bij de bevalling van mijn eerste echt geen persoon aan mijn bed gewild waar ik een slecht gevoel over had, je bent dan zo kwetsbaar en het is zo'n groot moment in je leven. Ik zou echt sterk overwegen naar een andere praktijk te gaan, en ook aan te geven waarom, echt onprofessioneel hoe die verloskundige gehandeld en gereageerd heeft en daar mag ze best op gewezen worden.

Reactie op Laulau1985

Ik vraag me af of je daar invloed op hebt. Bij je bevalling sowieso niet. S ...
Helemaal mee eens!

één maand geleden

Wauw heel fijn! Gefeliciteerd 🥰