67 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik sluit graag aan! Ik ben ook in blijde verwachting van nummertje 3, al is het wel echt compleet onverwacht door de pil heen gebeurd. Ik heb ook 2 jongens, de oudste is 2,5 en de jongste wordt volgende maand 1, dus het zal pittig worden. Momenteel enkel heel erg moe, niet misselijk 🤞 ik verwacht dat deze mini opnieuw een jongetje zal zijn 🤭

één maand geleden

Reactie op Jane94

Hoi, ik sluit graag aan! Ik ben ook in blijde verwachting van nummertje 3, ...
Ooh dat is helemaal onverwachts dan! Had je nog wel de wens voor een derde kindje? Het zal waarschijnlijk wel pittig worden inderdaad met 3 hele jonge kindjes, maar het is ook wel heel leuk zo dicht op elkaar. Mijn zoontje van bijna 5 gaat het nu natuurlijk wel heel bewust mee maken en dat vind ik ook wel heel erg leuk. Ik verwacht ook dat het weer een jongetje zal worden, maar stiekeme hoop op een meisje. Maar het belangrijkste is natuurlijk een gezond kindje 🥰

één maand geleden

Hier ook een jongensmama haha! De oudste is 4,5 en de jongste 2,5. Ben vooral moe en misselijk, rusten is er deze zwangerschap echt niet bij😅

één maand geleden

Hey, hier is ook nummer 3 onderweg. Op dit moment hebben we 2 jongens, één van 7 en één van 5. Heb weer extreem veel last van misselijkheid en braken. Dus ben oprecht blij dat de jongens al wat ouder zijn, waardoor ze het al wat meer snappen.

één maand geleden

Reactie op Michelle1403

Ooh dat is helemaal onverwachts dan! Had je nog wel de wens voor een derde ...
Ja we hadden nog wel een wens voor een derde, maar pas voor volgend jaar ofzo 🤭 enja het is zoals je zegt, het wordt pittig maar als ze ouder zijn, gaan ze zoveel aan elkaar hebben! Ja jouw zoontje gaat het echt bewust meemaken, zo bijzonder! 🤩

één maand geleden

Allemaal boys moms hier 🤭

één maand geleden

Hebben jullie ook al echt een buikje? Ik had dat bij de vorige 2 echt niet zo snel, maar ik het nu al bijna niet verbergen. Vraag me af of dat is omdat het de 3e keer is?

één maand geleden

Hopelijk het derde kindje om voor te zorgen 🥰 Maar vierde kindje dat ik zwanger bent

één maand geleden

Ja zeker, ik heb een zoontje van 4 en een dochter van 10. Nu in verwachting van de 3e ik ben nu ongeveer 8 weken morgen de eerste echo😍 wel voel ik me dagelijks echt misselijk 🤢 maar we zetten door 😅

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 3e! We hebben al 2 meisjes van 5 en 2 en we zijn heel benieuwd wat we nu krijgen! Nu 5+5 en volgende week donderdag de eerste echo

één maand geleden

Hier ook zwanger van de derde. Wij hebben 2 meiden van 3 en 2 jaar. 3 oktober de eerste echo met vermoedelijk 7+5.

één maand geleden

Reactie op GevatteTulp557928

Ja zeker, ik heb een zoontje van 4 en een dochter van 10. Nu in verwachting ...
Wat spannend! Ik zal duimen voor een goede echo. 😊

één maand geleden

Reactie op Stevie31

Hebben jullie ook al echt een buikje? Ik had dat bij de vorige 2 echt niet ...
Hoe ver ben je nu? Het kan zeker een stuk harder gaan nu. Ik heb afgelopen mei een missed abortion gehad. Kwam er bij mijn eerste echo met 8 weken en 3 dagen achter.. Ik had toen ook echt al een buikje dat het slecht te verbergen was. Nu ben ik nog heel pril zwanger, maar toch zie ik al wel dat mijn onderbuik wat naar voren komt te staan.. 🙃

één maand geleden

Girlsmom hier! 👋🏻 Twee dochters van 6 en 4 en nu zwanger van ons derde kindje. Ben nu 6+6, misselijk in de ochtend en einde van de dag echt heel erg moe. Halverwege de dag kan ik mijn buik echt nier meer verbergen.. Lijkt veel erger te zijn dan met de andere twee zwangerschappen..

één maand geleden

Hier ook een boys mom! 2 zoons van 4 en 1 jaar. Bij beide heel veel moeten spugen, maar nu sinds vanochtend (7 weken) pas voor het eerst even. Hier ook vooral erg moe

één maand geleden

Ik heb 2 meiden van 4 en 2,5. Vooral ik ben razend benieuwd wat het geslacht nu is.

één maand geleden

Reactie op Michelle1403

Hoe ver ben je nu? Het kan zeker een stuk harder gaan nu. Ik heb afgelopen ...
6 weken en 5 dagen! ‘S ochtends valt het wel mee, maar gedurende de dag wordt het steeds moeilijker te verbergen!

één maand geleden

Reactie op Jane94

Hoi, ik sluit graag aan! Ik ben ook in blijde verwachting van nummertje 3, ...
Hier ongeveer hetzelfde! Een dochter van 2.5, zoontje van net 1, en nu zwanger van de derde!

één maand geleden

Reactie op EEP12

Hier ongeveer hetzelfde! Een dochter van 2.5, zoontje van net 1, en nu zwan ...
Ooh, hoe kijk jij er tegenaan?

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 3 de, heb al een meisje van 8 jaar en een jongen van 7 jaar ❤️