93 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Jane94

Ooh, hoe kijk jij er tegenaan?
Net als jij lijkt het me echt wel even zwaar worden... maar het is ook wel heel leuk zo kort op elkaar denk ik. Ga er vanuit dat ze over een paar jaar veel aan elkaar hebben, maar eerste tijd zullen zéker tropenjaren worden.

2 maanden geleden

Hier ook al 2 jongens van 2,5 en ruim een jaar.. Vanmorgen een echo gehad, ik dacht ruim 7 weken te zijn, maar schatting is nu zo’n 6,5 week.. Na een missed abortion in april echt wel heel spannend, al gaf de vk aan dat het er nu beter voor staat als toen en de bevruchting ook wat later plaats heeft kunnen vinden.. Gelukkig ook een hartje zien kloppen.. Volgende week mag ik terug komen voor een echo.. Wordt weer een lange week!

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van nummertje 3! Een tweeling van bijna 3 en nu dit hummelke. Dinsdag eerste echo, zo spannend!

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e 😊 heb al een dochter van 8 en een zoontje van bijna 4. Vind deze zwangerschap nu wel pittig, ben super moe en misselijk de hele dag. Hopelijk na 3 maanden beter 🤞🏼 ben nu 6+2 en 8 oktober eerste echo met 9 weken

2 maanden geleden

Ik heb 2 jongens van 3 en 1. Toch verrast dat ik zwanger ben, maar heel erg welkom. Dit moment ook misselijk, gevoelige borsten en moe😅

2 maanden geleden

Hier ook een derde kindje. Heb twee meisjes van 3 en 1. Ben erg moe en misselijk, net als de andere keren. Denk dat ik het de vorige keer moeilijker vond. Toen was ik ook beroerd en was de eerste 1,5 en moest zich veel alleen vermaken wat slecht lukte. Nu hebben ze elkaar terwijl ik op de bank hang.

2 maanden geleden

Zaterdag alweer 8 weken zwanger van ons derde kindje. We hebben Een meisje van 5,5 en een jongetje van bijna 4. Een eerste echo gehad deze week en die was goed:). Verder wel extreem misselijk en overgeven dus de ochtenden doet man lief de kids gelukkig. Hebben jullie het al aan de kids verteld?

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben ook pril zwanger van ons 3e kindje (5e zwangerschap). We hebben 1 dochter van bijna 6 en een zoontje van bijna 3. We kijken erg uit naar de echo 🥰 Vooral vermoeidheid en sinds deze week ook meer last van misselijkheid en 's morgens ook braken. Ben bang dat ons geheim niet lang meer veilig zal zijn, aangezien dochter de link al aardig kan leggen tussen het braken in de ochtend en zwanger zijn (kent ze van de zwangerschap van haar broertje 😅)

2 maanden geleden

Heeft iemand hier ook al best wel bandenpijn? Merk ook dat met 6 weken precies mijn buik ook echt al heftig is..

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan, 2 kids van 4 en 2.

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan, ik heb twee kinderen van 7 en 9 . Bij hen was ik heeel erg misselijk, medicatie gehad etc. En nu vrijwel niets, heel af en toe een vlaag maar that’s it. Ik probeer daar positief over te denken Maar ergens maakt het me onzeker , waarom had ik het bij de eerste twee wel en nu niet?! Wat een mindfuck is het je😅. Dinsdag heb ik eindelijk m’n eerste echo.

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Heeft iemand hier ook al best wel bandenpijn? Merk ook dat met 6 weken prec ...
Yes, ik heb hier ook al last van, ik ben ook wel echt zichtbaar zwanger, veel sneller dan bij de andere twee.

2 maanden geleden

Reactie op AparteKaravaan960369

Zaterdag alweer 8 weken zwanger van ons derde kindje. We hebben Een meisje ...
Wij lopen gelijk! Fijn dat je man de ochtenden kan doen. Ik heb kraskaartjes gekocht en daar zet dan een tekst onder. Ik wil daar nog iets bij doen voor ze maar ik ben er nog niet helemaal uit. En jullie?

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de derde. Eerste wordt in november 2 en de tweede is net 10 weken 😬😬 gaat pittig worden, maar wel onwijs gezellig!

2 maanden geleden

Reactie op VeeViolet

Yes, ik heb hier ook al last van, ik ben ook wel echt zichtbaar zwanger, ve ...
“Fijn” om te lezen dat jij die bandenpijn ook herkent. Ik dacht echt hoe kan dat nu al 🫣. Kan sommige bewegingen moeilijk maken of het schiet er in. Apart goe snel dat kan!

2 maanden geleden

Ik sluit graag aan. We hebben al twee meiden van 5 en bijna 3 en nu zo’n 7 weken zwanger van de derde. Dinsdag hebben we de eerste echo, ik vind het zo spannend! Ik ben vaak moe, maar kan soms ook ‘s nachts wakker liggen. Af en toe een weeïg gevoel en gevoelige borsten. Ik denk ook soms wel de steken aan de zijkant in de onderbuik te herkennen als bandenpijn. Moet zeggen dat ik met name ‘s avonds echt een opgezette buik heb, waardoor ik echt m’n kleding moet aanpassen om het niet zo zichtbaar te laten zijn.

2 maanden geleden

Leuk topic. Ik sluit ook graag aan. Nu 7+4 weken zwanger van ons 3de kindje. 26 september eerste afspraak vk, volgens mij alleen intake en nog geen echo. Dus ben benieuwd. Voel mij inprincipe gewoon goed, wel meer moe dan bij de andere zwangerschappen en eigenlijk de hele dag door misselijk zonder overgeven. Hier ook echt al een buikje, bij mijn andere zwangerschappen heb ik dat ook altijd snel gehad. Heb het zelf iig nog nooit kunnen verbergen tot 12 weken. Niemand weet het hier nu nog behalve onze kinderen, hoop het nog wel 1 a 2 weken te kunnen verdoezelen.

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

“Fijn” om te lezen dat jij die bandenpijn ook herkent. Ik dacht echt hoe ka ...
Ik heb dit ook al gevoeld !! Bandenpijn, zeker als ik te snel opsta

2 maanden geleden

Reactie op DTlove92

Ik heb dit ook al gevoeld !! Bandenpijn, zeker als ik te snel opsta
Zo inderdaad. Ik wilde vannacht snel uit bed stappen maar daar dachten mijn banden anders over 🥲😂..

2 maanden geleden

Oh leuk dit! Ik heb al 2 meiden van 4 en 2 jaar en ik krijg blijkbaar na elk gezond kindje een missed abortion (laatste afgelopen mei) maar dit voelt al zoveel beter! Echo zag er ook zo anders uit dan voor de MA. Wij zijn super blij en morgen weer een echo. Ben dan 8+3 dus daar hebben we ZO’n zin in! Ben de hele dag sluimerend misselijk en doodmoe maar blij dat de kwalen er nog zijn! Zijn er dingen waar jullie tegenaan lopen?