93 Reacties
2 maanden geleden
Hoi! Ook hier zwanger van de derde! Mijn oudste in een dochter van bijna 3 (jarig in oktober) en de (nu nog) jongste is in juli 1 geworden. Ben nu ruim 5 weken zwanger, 4 oktober de eerste echo staan.
Bizar hoe snel die buik gaat. Ik snap dat het nog gewoon je darmen zijn, maar ik werk in het onderwijs en ondanks mijn ruime kleding heb ik al de vraag van een leerling gehad of ik zwanger was🥰
Ik kijk er heel erg naar uit om het straks met de oudste te kunnen delen, we wachten de eerste echo even af😊
2 maanden geleden
Hoi!
Hier ook de 3e op komst!
Al 2 meiden in huis een stoere grote zus van 6,5 jaar en eentje van 18 maanden.... Deze baby was nog niet actief in de maak, maar er werd al wel over gesproken... Nu ergens tussen de 5-6 weken zwanger (Pcos) 11 oktober onze 1e echo 🤞🏼
2 maanden geleden
Ah leuk! 4e zwangerschap, maar 3e kindje om voor de zorgen 🍀
Hier 2 meiden, 4 en 11 maanden.
Hier was de wens heel sterk, maar nu ik zwanger ben heb ik ook heel erg van jeetje, waar beginnen we eigenlijk weer aan en gaat dat goed komen?
Mede doordat de jongste nog niet door slaapt en echt meerdere malen per nacht wakker wordt.
Meerdere deze twijfel achteraf? Al is het wel ergg welkom hoor, maar ook heel spannend qua slapeloze nachten, geduld ed. Voelt ook dubbel dat ik dit gevoel nu heb.
Momenteel erg moe, misselijk en heel veel eten/drinken staat mij tegen. En geuren… brrr 🤢
2 maanden geleden
Hier ook een derde kindje.
We hebben al 2 dochters van 3,5 en bijna 2 jaar 🩷
2 maanden geleden
Wat een leuke topic!
Wij hebben ook 2 jongens van net 3 en 5 jaar. Met 2 kinderen vind ik het zwanger zijn (moe en misselijk) wel erg pittig. Ze hebben de afgelopen tijd ook meer tv gekeken dan dat goed voor ze is 🙈
Mijn jongste is sinds de zwangerschap heel erg afhankelijk van mij geworden (en hij weet niet van de zwangerschap). Meer dames die dat herkennen?
één maand geleden
Yes hier 2 jongens van 9 en 8, vandaag eerste echo zou nu precies 7 weken moeten zijn
één maand geleden
Zwanger van onze 3e. Hebben al 2 meiden van 4,5 en 1,5
Ben nu 7 weken zwanger en heb in juli een missed abortion gehad bij 9 weken. Allemaal erg spannend dus. Al voelt het wel positiever dan de vorige keer
één maand geleden
5 weken zwanger van de derde. 1 meisje van 5 en 1 jongen van 9 maanden. Nummer 3 was al na 1x raak dat hadden we niet verwacht zo snel.. 😂 zal pittig worden maar ben heel dankbaar en gelukkig ❤️
één maand geleden
Reactie op Mamavan2plus1
5 weken zwanger van de derde. 1 meisje van 5 en 1 jongen van 9 maanden. Num ...
Wij zzitten precies in zelfde schuitje 🤣
één maand geleden
Reactie op AdembenemendeEls561019
Wij zzitten precies in zelfde schuitje 🤣
Ah leuk! Ook zo kort op elkaar?
één maand geleden
Leuk topic! Ik nu bijna 7 weken zwanger van nummer 3. Een zoon van 2.5jaar en een dochter van 16 maanden. Iets met tropenjaren hihi
één maand geleden
Reactie op Mamavan2plus1
Ah leuk! Ook zo kort op elkaar?
Leuk toch 😍 maar wel snel 🤣 maarja ff 2 jaar bikkelen 😉 kijk alleen enorm op tegen bevalling... 2e bevalling was een hel
één maand geleden
Reactie op AdembenemendeEls561019
Leuk toch 😍 maar wel snel 🤣 maarja ff 2 jaar bikkelen 😉 kijk alleen enor ...
Oh pff wat maakte het een hel? Ik heb de eerste keer een spoed ks gehad en tweede keer gepland
één maand geleden
Ook zwanger van de 3e met nu 2 meiden van net 3 en 1 jaar. Ik geef de jongste nog borstvoeding waardoor ik het lastig vind om de kwaaltjes te herkennen: gevoelige tepels heb ik wel vaker, moe ben ik met een druk leven ook constant. Nog niet misselijk maar OMG die buik!
De vorige keer hadden we het heel snel verteld, maar we wilden het nu een keer langer geheim houden (verrassingseffect). Weet niet of dat lukt met zo'n buik