93 Reacties

één maand geleden

Hier ook zwanger van nummer 3 heb dochter van 6 en zoontje van 4. 3 was niet gepland maar wel welkom ben alleen erg moe en misselijk.

één maand geleden

Hier ook in verwachting van de derde. Mijn andere kindjes zijn 4 en bijna 2. We waren wel verrast want het was meteen raak. Ik moest daarom het echt even laten bezinken, inmiddels wel heel blij maar alsnog heeft spanning de boventoon. Vooral of ik het wel kan en of het niet teveel druk op onze relatie gaat zetten.. Hopelijk nemen die zorgen gauw af

één maand geleden

Hier ook nummertje 3 🥰 Mijn jongens zullen 8 en 4 zijn tegen de tijd dat het kindjes geboren wordt. Wel veel misselijker dan vorige twee zwangerschappen en ook last van hartkloppingen en acne 🤪

één maand geleden

Ja 👍🏻 ik heb twee dochters van 6&7 jaar en nu zwanger van mijn derde baby. Hetzelfde bij jou ik was zo misselijk bij mijn dochters ziekenhuis opnames enz waren zware zwangerschappen. Nu bijna niet gespuugd! Alleen week 8-9. Het zegt dus niets lees zoveel mama’s met misselijkheid en een jongen. Spannend morgen de eerste echo, succes 🍀 daarna vind ik mogen we toch wel een beetje genieten ☺️ beetje 🤏 maar ja ben veel moe 😪 echt dat ik zo in de bank al zittend in slaap val. Toen ik dit met mijn jongste dochter had, ging ik op de bank kleine veilige speel omgeving en ja 👏🏻 so maar doorkomen. Hoop in tweede trimester meer energie te hebben. Heel veel succes 🤞🏻 morgen.

21 dagen geleden

Ooh naar aanleiding van mijn echo denk ik dat mijn derde wondertje nu een meisje zal zijn, wat een cadeautje na twee prachtige jongetjes 🥰 ik vind het moeilijk om te geloven en ga zeker nog de NIPT afwachten maar ven toch vrij zeker dat het een meisje is 😊

21 dagen geleden

Hier ook een derde kindje! Dochter van bijna 4 en een zoontje van 2. Dinsdag weten we of we nog een meisje of nog een jongetje verwachten! Heel spannend. Mijn gevoel zegt een meisje, maar je weet het nooit! 50% kans. Het was wel even heel verrassend, eind juli besloten we er voor te gaan en 3 weken later een positieve test. Zo snel had ik het nou ook weer niet verwacht. Bij de andere twee zwangerschappen ging het ook wel snel, maar in 1 keer.. 🤭 nouja.. heel dankbaar voor in ieder geval. 1 mei uitgerekend, maandag 13 weken echo, al ben ik dan al 14+4. En dinsdag een pret echo.

20 dagen geleden

Haa meiden, Ik was eens benieuwd of jullie al wisten of je een jongen of meisje verwacht of het niet wil weten natuurlijk. Hier al 2 meiden en ben zoo benieuwd of we een trio meiden krijgen of dat we er een jongetje aan toe mogen voegen. Beidden lijken me heel leuk. Wij weten het nog niet en word van mijn gevoel ook niet wijzer😂 de zwangerschappen lijken wel redelijk op elkaar maar ook dit zegt niets natuurlijk. Hoe varen jullie verder? Ik vind het af en toe wel pittig maar probeer maximaal te genieten!❤️

20 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

Haa meiden, Ik was eens benieuwd of jullie al wisten of je een jongen of me ...
Ik heb ook 2 meiden en moet nog te weten komen wat de baby is 🥰. Ik heb ergens het idee dat het een meisje is, maar ook meer dat ik mij een jongetje echt niet kan voorstellen! Vind dat idee zo gek 🤭. Had laatst in de nub topics gevraagd wat mensen dachten, zelf ben ik daar niet heel goed in tenzij die heeeel duidelijk is haha. Daar zeiden alle reacties jongen, was gelijk van de leg 😂. Super super benieuwd 🤍. Ik vind het wek echt zwaar maar begin het nu iets “makkelijker” te krijgen nu ik niet alles meer uitspuug. Hopelijk is het ellendig voelen snel weg en kan het echte genieten beginnen want voel me zo schuldig naar mijn kleintje. En dat terwijl dit de laatste zwangerschap is en ik voor de volle 1000% wilde genieten 🫠

20 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

Door de vele medische echo’s “moeten” we het wel weten Anders kan je steeds niet mee kijken Ben benieuwd of we morgen er al stiekem achter komen

20 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Ik heb ook 2 meiden en moet nog te weten komen wat de baby is 🥰. Ik heb er ...
oooh dit is zoo herkenbaar. De nub was echt een meisje. De 13 weken echo kreeg ik veelal jongen, was ook helemaal van de leg. Terwijl beidden me juist zoo leuk lijken op hun eigen manier. En qua echo het is maar net de hoek die je ziet of wat het anders kan maken. Hier zegt de hele omgeving ooh dit word weer een meid maar waar is dat op gebaseerd. Ik ben heel benieuwd en probeer ondanks het zware zoveel mogelijk te genieten😍 want dit is echt de laatste keer. Hoe oud ziin jouw meiden, hier 4 en 1,5. Wees lief voor jezelf😘

20 dagen geleden

Reactie op doreenk

Door de vele medische echo’s “moeten” we het wel weten Anders kan je steeds ...
Wat een onzekere tijd moet dat zijn voor jullie! Voel je je verder wel goed? Heb je zelf een idee/grvoel wat het gaat worden? 😘😘

19 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

Wij hebben een jongen en een meisje. Nu nog geen idee, denk nog een week of 2/3 voordat we het te weten komen 😻 begin me langzamerhand iets minder vermoeid te voelen. Morgen de termijnecho ❤️

19 dagen geleden

Reactie op doreenk

Door de vele medische echo’s “moeten” we het wel weten Anders kan je steeds ...
Ja dat hebben wij dus ook.. wilde het eigenlijk een verassing laten maar het lijkt me zo stom als ik het dan toch zie of iemand zich verspreekt een keertje..

19 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Ja dat hebben wij dus ook.. wilde het eigenlijk een verassing laten maar he ...
Heb met de vorige zwangerschap een hele vervelende vrouw getroffen bij de 20 weken echo Die steeds schreeuwde Kijk weg, kijk weg En er was niks leuks aan Stond ze ook wel om bekend maar nu moet ik om de twee weken een echo en en man geeft aan dat hij het ook leuk vind om mee te maken te weten hoe dat is Dus afgesproken dat wij dat enkel weten en de buitenwereld vertellen dat we het niet weten

19 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

oooh dit is zoo herkenbaar. De nub was echt een meisje. De 13 weken echo kr ...
Precies, allebei heeft wat! Vind het wel vervelend dat sommigen in onze omgeving zo extreem hun voorkeur voor een jongen aangeven terwijl het ons kind is en wij totaal geen sterke voorkeur hebben 🥴. De oudste word deze maand 4 jaar en de jongste in september 2 geworden.

19 dagen geleden

Ik ben ook zwanger van ons derde kindje. We hebben al een zoontje van ruim 3 en een dochter van 15 maanden. Ik ben wederom erg misselijk, veel overgeven en buitenaards moe haha. Wel heel dankbaar dat het (met medicatie) toch snel raak was. Ik heb over een uurtje de termijnecho en daarna de intake bij mijn gynaecoloog. Vanwege mijn voorgeschiedenis (placenta increta) blijf ik nu medisch.

19 dagen geleden

Wat leuk om dit topic te zien! Hier ook zwanger van de derde. We hebben een dochter van 3.5 en een zoon van 1.5. Het zal een gezellige boel worden straks. 🥰 Helaas hier heftige misselijkheid. Emesefene helpt gelukkig aardig. Toch even nieuwsgierig.. hoe reageerd jullie omgeving bij de aankondiging van de derde? Onze nabije omgeving is heel blij maar als ik het aan mensen vertel die verder van ons af staan is de reactie eerder erg verbaasd en niet altijd heel positief. Haha inmiddels word ik daar wel een beetje moe van, ik heb het idee dat ze het vaak meteen naar zichzelf toe trekken. Hoe ze het zelf zouden vinden om een 3e te krijgen en zo reageren ze dan tegen mij/ons. Hoe is dit bij jullie? 😆

19 dagen geleden

Reactie op Lenneke93

Wat leuk om dit topic te zien! Hier ook zwanger van de derde. We hebben e ...
Herkenbaar! Bij ons zit er ook weinig leeftijdsverschil tussen de kinderen, net als bij jou (dochter is net 3, zoon 16 maanden). Dat hebben wij heel bewust gedaan. Wij krijgen nu ook reacties op 3 kinderen (poe hè, heftig, ik moet er niet aan denken), maar ook over het leeftijdsverschil en dat de oudste dan bij de geboorte 'nog niet eens naar school gaat'. Ik vind het lastig hoe te reageren, prima dat diegene dat niets lijkt maar ons wel. Het voelt soms alsof ik mij moet verdedigen maar daar heb ik dan ook weer geen zin in. Het lijkt soms net alsof mensen denken dat ik in de kraamweek weer zwanger ben geworden 😂

19 dagen geleden

Reactie op Lenneke93

Wat leuk om dit topic te zien! Hier ook zwanger van de derde. We hebben e ...
Wij hebben eigenlijk alleen maar positief verbaasde reacties gekregen. Van te voren was ik wel een klein beetje bang voor wat de omgeving zou gaan zeggen.. maar geen enkele rare of negatieve reactie!

18 dagen geleden

Ja 👏🏻 trotse moeder van twee dochters en nu een zoontje in mijn buik. Ik had het andersom bij mijn meiden had ik z’n HG lag uitgedroogd in het ziekenhuis nu paar keer gespuugd. Maar als het anders voelt dan bij jouw zonen is het vaak anders ☺️ maar gefeliciteerd 🥳 hier reageerde de omgeving verrassend goed 👍🏻 had wel verwacht weet je het zeker of iets. Maar iedereen die mij kent weet dat ik altijd een gezin met drie kinderen wou. Ik moet echt opnieuw beginnen oudste wordt morgen 8 en mijn jongste dochter is bijna 7. Ja snel achter elkaar zoals mijn moeder dat ook heeft voorspeld.