93 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Precies, allebei heeft wat! Vind het wel vervelend dat sommigen in onze omg ...
Ja dat herken ik echt en was niet leuk 👎 ik ben trots op mijn kinderen en dan zeggen allemaal wordt een jongen, zelfs vader die dat riep vond ik echt niet leuk 👎 we zijn gezegend met 2 prachtige meisjes en als onze kinderen maar gezond zijn. Ik krijg nu een zoon en vind het spannend is echt alles overnieuw doen nu. Maar ik vind geslacht niets zeggen over karakter, en hoe kinderen worden. Mijn oudste dochter is nu helemaal op blauw over net als mij en ja ik weet niet 🤷🏼‍♀️ of er nu z’n verschil is dat ga ik meemaken, maar ik had net zo hard gejuicht voor een derde dochter.

18 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Precies, allebei heeft wat! Vind het wel vervelend dat sommigen in onze omg ...
Jaa gek is dat he, veel mensen roepen hier ook ooh jullie gaan nu voor een jongen zeker terwijl de meeste roepen jullie krijgen een dochter want dat past bij jullie (geen idee aan welke kenmerken ik dan voldoe😂😅) Oooh leuke leeftijden! Zal straks wel even wennen zijn voor je als de oudste naar school gaat.

18 dagen geleden

Reactie op Lenneke93

Wat leuk om dit topic te zien! Hier ook zwanger van de derde. We hebben e ...
Rot is die misselijkheid he, die heb in ook en indd de emesefene helpt gelukkig wel. Bij die twee meiden had ik dit ook. Het zal mijn manier van zwanger zijn wel zijn. Hier word over het algemeen positief gereageerd. Mensen hadden het wel een beetje verwacht bij ons en zeggen dan is het hierna klaar of komen er nog meer. Dat vind ik dan weer irritant maar eerlijk gezegt mensen denken tegenwoordig alles maar te kunnen zeggen en zijn soms zo schaamteloos brutaal.

18 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

Jaa gek is dat he, veel mensen roepen hier ook ooh jullie gaan nu voor een ...
Mijn vriend kreeg gister die vraag van een collega, of hij doorging net zo lang als hij een jongen krijgt. Hij zei gelijk ik reageerde waarschijnlijk echt onaardig maar hij word er ook zo moe van haha. Ik heb er echt moeite mee dat ze dalijk naar school gaat maar zal ook ergens wel lekker zijn als ik iets meer mijn handen vrij heb 🙈.

16 dagen geleden

3e ook voor ons 🐣 2 jongens van 4 jaar en 10 maanden 😅 Verrassing deze! Ach, al het goede komt in drieën zullen we maar zeggen ❤️ Ik word heel gespierd denk ik van 2 kleintjes rondsjouwen 😜

16 dagen geleden

Net de resultaten van de NIPT binnen gekregen! Ik krijg een dochtertje, wat een cadeautje na mijn twee prachtige zonen 😍

15 dagen geleden

Hoi, wat een leuk topic! Ik ben ook in verwachting van ons 3e kindje! Wij hebben een zoon van net 4 en een dochter van 2! Ik lees dat sommige stomme reacties krijgen over dat ze een derde krijgen.. wat vervelend Niks van aantrekken zal ik zeggen.. Ik denk dat mensen die dat zeggen zelf juist opkijken na mensen die een wat groter gezin hebben! Dus alleen maar lekker trots op zijn. Fijne zwangerschap iedereen 💙🩷

15 dagen geleden

Reactie op Jane94

Net de resultaten van de NIPT binnen gekregen! Ik krijg een dochtertje, wat ...
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd 💕

15 dagen geleden

Hoi, Hier ook in verwachting van de derde. Dochter van 4 en zoontje is 11 maanden. Ik heb nog niets op werk verteld (11 weken nu), maar zie er toch wel een beetje tegenop. Hoe zouden ze reageren? En hoe ga ík daar dan weer op reageren?

15 dagen geleden

Reactie op timmer1019

3e ook voor ons 🐣 2 jongens van 4 jaar en 10 maanden 😅 Verrassing deze! A ...
Haha ja dat wordt je wel hihi maar het is het zeker waard. Gefeliciteerd 🥳