8 Reacties

één maand geleden

Ik zal weer zwangerschap suiker ontwikkelen en er voor in de gaten de houden Heb veel gehad aan een diëtist uit de buurt waar ik online mee in gesprek kon gaan Veel tips gehad en fijn om te kunnen sparren Zwangerschap maakt het echt lastig de suiker

één maand geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap zwabgerschapdiabetes gekregen. Het ging bij mij toen met opletten wat ik at (voldoende vezels/vet/eiwit ij elke maaltijd) verrassend goed tot 37 weken. Daarna met een aantal dingen dat dat echt niet kon omdat de bloedsuiker dan steeds te hoog werd, maar die heb ik weten te schappen voor de laatste drie weken. Uiteindelijk wel in het ziekenhuis bevallen (uit voorzorg)maar hele zwangerschap zonder insuline gekund.

één maand geleden

Hier ook een diabeet vanaf men 6de en nu 32 en zwanger van een 2de kindje mocht je vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen!

één maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Hier ook een diabeet vanaf men 6de en nu 32 en zwanger van een 2de kindje m ...
Ik ben pas 5 weken zwanger maar de dvk vertelde dat ik tussen de 3.5 en 7.8 moet zitten... ik vind dat enorm lastig! En voor mij is persoonlijk 3.5 wel erg laag. Spuit jij 'anders' nu je zwanger bent? Hoe heb jij je vorige en deze zwangerschap ervaren met diabetes vergeleken met dat je niet zwanger bent?

één maand geleden

Reactie op Dina1638

Ik ben pas 5 weken zwanger maar de dvk vertelde dat ik tussen de 3.5 en 7.8 ...
Bij mij ging het alleen maar beter tijdens de zwangerschap. Had in het begin van de vorige en deze wel veel schommelingen maar dat schijnt normaal te zijn. Ik heb een insuline pomp met sensor gekregen toen ik aangegeven heb dat ik een zwangerschaps wens had dit heeft tijdens mijn eerste zwangerschap het wel echt een stuk makkelijker gemaakt om ook echt stabiel te blijven omdat deze zelf al reageert om stijgende en dalende suikers.

één maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Bij mij ging het alleen maar beter tijdens de zwangerschap. Had in het beg ...
Dat kan ik mij voorstellen dat een pomp het een stuk gemakkelijker maakt! Fijn dat het bij jou goed gaat met de pomp!

één maand geleden

Hier ook diabetes en zwanger van m’n eerste! Ben 7+3 nu. Ik heb nauw contact met de diabetespoli, eigenlijk wel elke 2 weken.. dan gaan we samen kijken naar wat beter kan etc. Ik merk dat doordat ik weinig eetlust heb ik gauw bang ben dat niet voldoende voedingsstoffen binnen krijg ofzo.. tegen mij zeiden ze dat het streven is om 2 uur na de maaltijd onder de 7,8 te zitten.

één maand geleden

Hier diabetes sinds me 6 en nu ongeveer 7 weken zwanger van ons 3e kindje ❤️ Gister een echo gehad alles zag er goed uit hartje klopte goed♡