20 Reacties

10 dagen geleden

Het is nog heel vroeg zo'n echo, soms is de bevruchting pas dagen later dan toen je ovuleerde. Of je ovulatie was laat. Het kan echt een paar dagen verschillen. Ik hoop voor je dat je volgende week wel een kloppend hartje gaat zien ❤️ Helaas hebben wij hier wel ervaring mee, wij liepen toen 2 weken achter op mijn berekening. Dat was niet meer goed gekomen. Maar de verloskundig zei dat ze de gekste dingen voorbij heeft zien komen dus hou vooral hoop 🤞🤞🤞🫶

10 dagen geleden

Volgens een voorbeeldige cyclus zou ik bij mijn eerste echo 8+1 zijn. Maar ik heb een late eisprong wist ik van mezelf en dacht zelf ergens rond de 6,5/7 weken te zitten. Echo gaf aan 6+5 en kloppend hartje. Inmiddels ook met 9 weken een goede echo gehad. Volgende week termijn echo. Het ligt er maar net aan hoe lang je cyclus is wanneer je je eisprong hebt gehad. Als je die niet zeker weet zou ik me absoluut geen zorgen maken als je wordt terug gezet😘 rustig even afwachten

10 dagen geleden

Hier precies hetzelfde verhaal... Ik dacht ook 6+6 te zijn maar werd ook teruggezet naar 5+3. Ze gaf aan dat het er niet heel gunstig uitzag bij mij. Heb sinds vanavond ook bij afvegen beetje bruin afscheidingen. Donderdag mag ik weer voor echo maar ik vind de onzekerheid enorm slopend

10 dagen geleden

Ik ben ook 10 dagen terug gezet. De eerste gynaecoloog waar ik werd heen gestuurd owv slecht stijgende HCG zag een lege vruchtzak en dacht een miskraam. Een week later op fertiliteit, waar we voor het eerst naartoe gingen omdat we na 2 jaar niet zwanger waren en weer een miskraam gingen krijgen, plots toch een kloppend hartje. Ook hier dachten ze dat het een miskraam ging worden. Eigen gynaecoloog ziet geen probleem, mijn eerste dochter liep ook 9 dagen achter. Het vruchtje groeit goed, stevige hartslag en mooie ronde dooierzak. Ik durf het niet aannemen. Ik heb al heel de zwangerschap bruinverlies en dat maakt me super onzeker. Morgen ben ik 8 w+ 2 dagen. Daar kreeg ik vorige keer een miskraam. Vandaag al heel de dag buikpijn. Ik zou denken dat als je al eens zwanger was, je het verschil wel zou voelen tussen krampen van een baarmoeder die groeit of een beginnende miskraam,maar niet dus 🙈 wat een rollercoaster, nog 2 weken tot de volgende echo 🤞 ik hoop zo dat het goed zit deze keer. Ik duim voor je!

10 dagen geleden

Reactie op Babyoktober2021

Hier precies hetzelfde verhaal... Ik dacht ook 6+6 te zijn maar werd ook te ...
Jeetje heftig ook. Wat was er bij jouw te zien op de echo?

10 dagen geleden

Toen ik dit de vorige zwangerschap had, was dit niet goed en werd het uiteindelijk een miskraam. Ik hoop voor jou dat je een andere uitkomst krijgt.

10 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Jeetje heftig ook. Wat was er bij jouw te zien op de echo?
Ook alleen een dooierzakje

10 dagen geleden

Reactie op Babyoktober2021

Ook alleen een dooierzakje
Wij mogen donderdag ook weer. Hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbij 🙏🙏

10 dagen geleden

7 weken & 3 dagen. 30 mei 2025 🩷💙

10 dagen geleden

Reactie op iloon93

7 weken & 3 dagen. 30 mei 2025 🩷💙
Gefeliciteerd maar dit ziet er niet uit als alleen een dooierzak?..

10 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Wij mogen donderdag ook weer. Hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbi ...
Hopelijk hebben we beiden een goede echo. Al ga ik zelf van het slechtste uit. Dan kan het alleen maar mee vallen

10 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Gefeliciteerd maar dit ziet er niet uit als alleen een dooierzak?..
Nee, die persoon heeft gewoon op de verkeerde plek haar goede echo geplaatst.

8 dagen geleden

Heb jij ook veel last van symptomen....? Mijn borsten zijn erg gevoelig en keuken erg... Ben met vlagen behoorlijk misselijk

Reactie op Babyoktober2021

Heb jij ook veel last van symptomen....? Mijn borsten zijn erg gevoelig en ...
Eigenlijk alleen zere / zware borsten en met tandenpoetsen moet ik steeds kokhalzen / spugen. Eerste zwangerschap ook nagenoeg geen klachten gehad.
Even een update. Helaas geen vruchtzakje te herkennen het is een miskraam.

5 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Even een update. Helaas geen vruchtzakje te herkennen het is een miskraam.
Verdrietig om te horen. Was je baarmoeder al helemaal schoon, of moet je nog wat miskraam opwekken? Heel veel sterkte 🫂

Reactie op Emmy W

Verdrietig om te horen. Was je baarmoeder al helemaal schoon, of moet je n ...
Nee.. moet nog een miskraam opwekken. Vorige keer met mij miskraam met tabletten met spoed curretage gehad omdat Ik maar bleef bloeden. Dus ik denk dat ik nu meteen voor curretage ga..