10 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op JaleesR
Oohh Jaa volgens mij moet je echt gel gebruiken. Zag ergens ook dat je aloe ...
Kan je die gel ook bij Etos of Kruidvat halen?? Maar kan het ook zijn dat je hem niet kan vinden en waar moet je precies die ding zetten op je buik en moet je zacht of hard drukken?
5 dagen geleden
Je bent nog wel wat aan de vroege kant, maar het zou al wel kunnen.
Het is wel heel afhankelijk van waar je kindje precies ligt in je buik. Het kan ook zijn dat het nog een paar weken duurt voordat jij zelf echt de hartslag van je kindje kunt vinden en dat je in de tussentijd alleen je eigen hartslag hoort.
Je hebt echt een geleider nodig in de vorm van een gel, olie of lotion. Baby olie of glijmiddel schijnt prima te werken.
Er wordt wel gewaarschuwd dat het gebruik van de doppler je ongerust kan maken als je een keer de hartslag niet kunt vinden, probeer daar rekening mee te houden.
5 dagen geleden
Reactie op Emmy W
Je bent nog wel wat aan de vroege kant, maar het zou al wel kunnen.
Het is ...
Ja nee dat snap ik maak me ook zeker niet druk want voel me nog steeds het zelfde als altijd met deze zwangerschap heb die gel net besteld en dan kijken of ik het kan krijgen te vinden en anders lekker wachten tot 13 december dan weer de echo
5 dagen geleden
Reactie op mk13051
Kan je die gel ook bij Etos of Kruidvat halen?? Maar kan het ook zijn dat j ...
Dat weet ik niet! Ik weet dat bol dat wel los verkoopt! Ik druk wel iets harder (niet te hard natuurlijk). En het is belangrijk om steeds kleine beetjes het te verplaatsen, zodat je het hartje niet mist!
5 dagen geleden
Ik hoorde het hartje met 10+4 weken. Dus het kan wel hoor. Het licht er ook maar net aan hoor. Waar je placenta ligt enzo.
5 dagen geleden
Het kan zeker. Maar zoals hier boven staat moet je niet in de paniek raken als je een keertje het hartje niet kan vinden! Het is ook even oefenen en je moet weten waar je naar zoekt. Als je eenmaal de bekende plekjes in je buik hebt gevonden word het iets makkelijker. Ik raad je aan om als je weer gaat proberen rustig de tijd te nemen en eerst even een tutorial te kijken op welke plekken je kan starten met luisteren! Veel succes, en niet stressen 💗