17 Reacties
één maand geleden
Ik ben helaas ook nog veel misselijk en water staat me veelal tegen... ik eet wat meer vochtrijk fruit en drink vooral gemberthee, wat ik normaal gesproken helemaal niet lekker vind!
één maand geleden
Heel veel thee (rooibos) en melk. Heel soms chocomel, de suikervrije is ook heel lekker
één maand geleden
Ik maak elke dag een karaf met water met munt, citroen, gember of ander fruit. Drinkt een stuk makkelijker weg en zonder suiker.
één maand geleden
Ik drink enorme pullen thee (munt, rooibos, gember, kamille, kruidenblends, slappe earl grey of groene thee) met n half theelepeltje suiker erin.
Verder snack ik alsof mn leven er vanaf hangt dus mijn suikerinname is toch wack 😅
één maand geleden
Ik heb mijn eerste zwangerschap 9 maanden lang waterige limonade met suiker op! Ik kon echt niks anders drinken. Totaal geen last gehad van gezondheidsklachten daarvan.
één maand geleden
Bij mij wil optimel soms ineens ook heel goed. Zo'n karaf met fruit/munt erin vind ik ook een goed idee! Je hebt van oa pickwick en lipton ook die zakjes voor ijsthee. Misschien zit daar ook wat lekkers tussen.
één maand geleden
Water met een smaakje en prik! Zoals spa citron (eigenmerk is ook prima)
25 dagen geleden
Reactie op Meertje_
Ik lust ook geen kraanwater meer, word ik inderdaad ook heel weeïg van.
Ma ...
Ik drink sowieso altijd spa, maar ik krijg het niet meer weg helaas hahah 🫣
25 dagen geleden
Ik drink voornamelijk Raak ranja multivruchten zonder suiker. Die is vrij zoet, proef je niet dat die zonder suiker is en kun je waterig drinken zonder smaakverlies.
Het is helemaal niet erg om af en toe iets van een frisdrank met prik te drinken, of dat nou zero/light is of niet.
Als je geen koffie/thee drinkt mag je bijvoorbeeld ook nog best 5 glazen cola qua caffeine.
Maar het gaat allemaal om het "met mate" principe.