9 Reacties

17 dagen geleden

Ik ken je gevoel! Volgens mij mag het niet omdat het rauw vlees is en de fuet bevat een schimmel laagje. Pin me er niet op vast maar dat is mij verteld door meerdere haha. Moet zeggen dat 1 stukje vast niet heel schadelijk is als je het eens eet

17 dagen geleden

Download de ZwangerHap

17 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Download de ZwangerHap
Die heb ik maar hoor andere verhalen, vandaar mijn vraag!

17 dagen geleden

In de winkel heb je gekookte kostersworst. Die mag wel voor zover ik weet omdat die dus gekookt is.

17 dagen geleden

Mijn verloskundige zegt dat de zwangerhap veel te streng is. Ze zegt dat fuet prima kan! Ik eet dat dus ook gewoon. In Frankrijk geven ze ook aan bij zwangere vrouwen het gewoon te mogen eten. Persoonlijk of je het aandurft of niet.

17 dagen geleden

Ik kook de droge worst zelf uit, zo kan ik het als nog veilig eten.

17 dagen geleden

Ik snap je! Nu heb ik er ook trek in. 馃構 Volgens Zwangerhap beter niet, maar kijk. Je kan die dingen super lang bewaren. Dus wat je gaat doen: - Zet in Zwangerhap je pushmeldingen voor veiligheidswaarschuwingen aan. - Koop een fuet of droge worst, maar bewaar hem nog minimaal een week. - Heb je binnen die week geen veiligheidswaarschuwing ontvangen? Dan zou ik er gewoon lekker van gaan genieten. Waarom werkt dit? Als er iets mis is met een product, wordt dat meestal dezelfde dag nog gemeld aan de nVWA. Als jij die worst al een week in huis hebt, hebben inmiddels al heel veel mensen worst van dezelfde batch gegeten. Ik zou me voor de zekerheid wel beperken tot worst uit de supermarkt. Niet dat gezellige kraampje op de markt. Dat is vaak moeilijker te traceren.

17 dagen geleden

Droge worst wordt gemaakt van rauw vlees dus zal het zeker niet eten tijdens de zwangerschap

16 dagen geleden

Nee maar gekookte droge worst mag wel!! Vind die zelfs nog lekkerder