15 Reacties

één maand geleden

Jaaa ik ook vooral ook nachtmerrie

één maand geleden

Herkenbaar, ik droom iedere nacht hele avonturen. Eergister droomde ik dat ik aan het voetballen was en schopte ik keihard tegen de muur (bed staat dichtbij de muur).😂

één maand geleden

Hier ook! Dromen heel levendig beleven dus super moe nog smorgens

één maand geleden

Jaaa ik! Echt vreselijk. Heb vannacht gedroomd dat ik een drieling krijg. Ik hoop toch echt dat deze droom bedrog is 🤭

één maand geleden

Ja ik was het vergeten van de vorige zwangerschap maar ze zijn er weer! Dromen over exen, vorige werkgevers, mensen die dood zijn, vlieg weer alle kanten op in mijn dromen. Ze zijn intens, uitgebreid en gelukkig geen nachtmerries.

één maand geleden

Oh hier ook ! Echt hele gekke dromen ook. Wordt wakker en dan moet ik echt even nadenken wat er wel niet allemaal gebeurde in mijn droom 🤣

één maand geleden

Ja heb ik ook! En als je dan wakker wordt ben je helemaal uitgeput 😅

één maand geleden

Yes hier ook gehad! Wel stukken minder nu.

één maand geleden

Ik had vd week dat ik 7 keer dezelfde droom heb gehad over kip met ketjap.

één maand geleden

Ik droom al 3 dagen dat ik een dochter ga krijgen 😂 maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook heftige dingen gedroomd, leek allemaal heel realitisch. Zo ben ik vaak woedend wakker geworden, omdat mijn partner in mijn droom met een andere vrouw ging 😂 of nare dromen over familieleden enz. En het is geen fase, deze intense dromen waren echt elke dag in de zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op Lauwwie

Ik droom al 3 dagen dat ik een dochter ga krijgen 😂 maar tijdens mijn vori ...
Oh oh, dat belooft weinig goeds…

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Oh oh, dat belooft weinig goeds…
Dat het de hele zwangerschap blijft, bedoel ik dan natuurlijk!

één maand geleden

Ik ben van mezelf ook altijd al wel een goede dromer maar de afgelopen week is het inderdaad heeel onrustig en druk en allerlei gekke situaties haha

één maand geleden

Oh jeetje hou op, maar bij mij zijn het nachtmerries! Ik kan ze ook nog mega goed herrineren als ik wakker word. Vannacht droomde ik dat mijn vriend vreemd ging en zag ik alles ook gebeuren wat bij het vreemd gaan hoort. Echt ZO niet leuk! Maar goed het zijn maar nachtmerries en gelukkig weet ik dat hij zo niet is, maar dit soort dromen zijn wel echt naar elke keer

één maand geleden

Sinds mijn positieve test heb ik alleen maar hele levendige dromen. Tot nu toe alleen maar “normale” en gelukkig geen nachtmerries. 😋 Ik ben nu 8+3 en tot nu toe iedere dag gehad.