4 Reacties

15 dagen geleden

Ah dat snap ik. Ik moet wel prikken voor suiker en dan krijg ik met 30 en 36 weken wel extra echo’s enzo. Dat vind ik zelf niet z’n probleem. Ik snap je punt met afspraken plannen dat dat onbegrip kan opleveren. Ik heb dat inderdaad nu voor de termijn echo al en hoop dat de 13 weken echo wel beter ingepland kan worden als de 11 weken. 11 weken was bijna geen plek pff

15 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn intake afspraak bij de verloskundige gehad en volgende week heb ik dat bij de gynaecoloog. Dus ik ben binnenkort ook dubbel onder controle en ben erg benieuwd hoe dat zal worden…

14 dagen geleden

Hey, vorige zwangerschap en ook deze zwangerschap dubbel onder controle. Ik werk zelf niet, dus daarover kan ik niet meepraten. Wel was de zorg goed afgesteld zodat ik niet 2x dezelfde soort afspraken had. Belangrijkste dingen bij de gynaecoloog, standaard controles bij de verloskundige. Tegen het einde van de zwangerschap liep ik wel wekelijks bij de gynaecoloog maar moest ik ook nog een keer mijn bloeddruk extra laten meten, dit kon dan weer bij de verloskundige waardoor mij een autorit van 3 kwartier bespaard werd. Ik persoonlijk heb het als erg fijn ervaren! En die extra echo's zijn natuurlijk mooi meegenomen! 🤗

14 dagen geleden

Ik heb hetzelfde en heb afgesproken met mijn werkgever dat ik verlof op neem tijdens controles. Officieel zou het tijdens werktijd mogen maar dat gaat bij mij niet. Misschien kan je afspraken maken met je werkgever hierover.