3 Reacties

10 dagen geleden

Overweeg ook de volgende optie De veer bolderwagen Het is niet je eerste gedachten Zelf heb ik hem al in gebruik en was (stil geboren kindje) en is dat voor nu me duo wagen Hij rijd na even wennen beter dan mijn kinderwagen, kan veel langer mee Als je beide kindjes vervoerd zal de jongste wel in de maxi Cosy moeten En soms ook in de draagdoek als we langer weg gaan Of als broer lekker loopt kan je ook de lig gedeelte er in hangen Wat ik vaak zie is dat mensen naar de kinderwagen veelal een half jaar gebruiken En dacht die veer is echt een hipe maar nu ik hem heb ben ik er zo gigantisch blij mee En ik denk oprecht het dat ik hem nooit weg doe Hij is bijna nooit in de aanbieding Nu met black Fryday wel iets En accessoires kan je via de negen maanden beurs kopen met korting

10 dagen geleden

Wij hebben de thule sleek duowagen, die rijdt echt super fijn. Ook op onverhard terrein. We wonen dichtbij het bos dus dat is voor ons we belangrijk. Onze oudste was 1 jaar en 9 maanden toen haar zus kwam. We hebben de duowagen heel veel gebruikt, ruim twee jaar met veel plezier. Onze oudste vond het heerlijk om in de kinderwagen te zitten (ze is nu vier en zit er soms nog in, maar minder vaak).

10 dagen geleden

Mijn zoontje is straks 2 jaar en 2 maanden als de baby komt. Ik heb zelf voor hem de thule urban glide kinderwagen en die gaan we dan voor de baby gebruiken. Ik heb een meerijplankje met zitje en stuurtje gekocht en heeft die vorige week al stuk op gezeten en vond het leuk. Heb foto bijgevoegd welke. We hebben ook een maxi cosi xs buggy. Wanneer we dan samen op pad zijn kan de oudste in de buggy en de baby in de kinderwagen. We hebben ook een eenpersoons fietskar dus daar kan de oudste ook nog in. We twijfelen wel over een tweepersoons fietskar te kopen zodat ik die als ik alleen op pad ga als kinderwagen kan gebruiken en ideaal als we ergens op de fiets heengaan. Maar ik ben ook aan het kijken voor een mamafiets met zitje voor en achter. Alleen nadeel is daar weer van dat de kleine pas na een half jaar erin kan zitten. Een duowagen wilde ik eerst voor de thule urban glide duo gaan. Maar ik wacht af hoe mijn zoontje tegen die tijd is. Want ik hoor vaker dat ze met 2 soms de wagen niet meer in willen. En dan is het een duur geintje.