8 Reacties

één maand geleden

Ik twijfel ook over de gazelle S! Zag m laatsten in een facebookgroep vaak voorbij komen

één maand geleden

Ik heb geen ervaring met bovenstaande duo wagens. Zelf heb ik 3 jaar geleden de uppa baby vista 2 gekocht. Niet goedkoop, maar wel erg blij mee! Mijn oudste was net geen 2 toen de jongste geboren werd en rende altijd weg.. Ik heb er veel en lang gebuik van gemaakt. En nu kun je hem ook gemakkelijk voor 1 kindje gebruiken. Succes met keuzes maken!

één maand geleden

Ik twijfel over een duo wagen. Als alles mag goed gaan, zit er 2 jaar en 3 maanden tussen. Is het dan nog nodig of niet..

één maand geleden

Reactie op Xhoix087

Ik twijfel over een duo wagen. Als alles mag goed gaan, zit er 2 jaar en 3 ...
Wij hadden ook precies 2 jaar en 3 maanden en ook een Bugaboo donkey aangeschaft. Nu 4 en 2 jaar en ze gaan er steeds weleens samen in 😅 derde op komst dus we gaan hem zeker nog even houden!

één maand geleden

Ik heb de gazelle S. Ik vind hem persoonlijk fijn. Soepel in gebruik.

één maand geleden

Reactie op xbkx

Wij hadden ook precies 2 jaar en 3 maanden en ook een Bugaboo donkey aanges ...
Thanks voor je antwoord! De twijfel wordt steeds minder in de zin van dat we een duo wagen gaan aanschaffen, waarschijnlijk de Cybex!

één maand geleden

Reactie op kaltnt

Ik heb de gazelle S. Ik vind hem persoonlijk fijn. Soepel in gebruik.
Ja die willen wij waarschijnlijk ook, wat is bij jou het verschil in leeftijd?

één maand geleden

Hier Deryan Rolo Duo en vind het ideaal! Vooral omdat ze maar zo kort in de reiswieg liggen en deze buggy ook zo goed als plat kan. Ook heel gezellig dat ze naast elkaar zitten.