Misschien wat vooruitlopend op de zaken. Maar wij willen een duo wagen aanschaffen.
Eigenlijk wil ik tweedehands de Cybex Gazelle S kopen. En dan hem nu alvast voor mijn zoontje (15 maanden) gebruiken. Maar is hij het geld waard?
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de Qute duo of de Deryan duo? En bevalt die ?
Ik heb geen ervaring met bovenstaande duo wagens. Zelf heb ik 3 jaar geleden de uppa baby vista 2 gekocht. Niet goedkoop, maar wel erg blij mee!
Mijn oudste was net geen 2 toen de jongste geboren werd en rende altijd weg.. Ik heb er veel en lang gebuik van gemaakt. En nu kun je hem ook gemakkelijk voor 1 kindje gebruiken. Succes met keuzes maken!
Ik twijfel over een duo wagen. Als alles mag goed gaan, zit er 2 jaar en 3 ...
Wij hadden ook precies 2 jaar en 3 maanden en ook een Bugaboo donkey aangeschaft. Nu 4 en 2 jaar en ze gaan er steeds weleens samen in 😅 derde op komst dus we gaan hem zeker nog even houden!
Hier Deryan Rolo Duo en vind het ideaal! Vooral omdat ze maar zo kort in de reiswieg liggen en deze buggy ook zo goed als plat kan. Ook heel gezellig dat ze naast elkaar zitten.