5 Reacties

2 dagen geleden

Onze dochter deed dit ook, voelt geborgen. Zij was ook echt opzoek naar geborgenheid in haar bedje. Ik heb een mesh bedbumper gekocht waar ze wel doorheen kon ademen. Dit heeft geholpen
Onze dochter ligt ook iedere ochtend helemaal tegen de bovenkant van het bedje aan, heel af en toe begint ze te huilen als ze haar hoofd stoot, maar 9 van de 10 nachten slaapt ze lekker door, dus verwacht dat ze er geen last van heeft

2 dagen geleden

Deed onze dochter ook, en altijd huilen als ze over dwars boven in haar bed ‘vast’ lag in paniek. Nu doen we de slaapzak (zit heel ruim), onderaan onder de matrasje, dat gaat echt heel goed. Ze kan haar armen en hoofd bewegen maar niet meer helemaal naar boven komen. Ze slaapt nu de nachten ook door.

2 dagen geleden

Ik heb een aerosleep bedbumper! (En matras + topper) Via vinted gekocht (scheelt in de kosten) dan kan je kindje er gewoon tegenaan liggen en doorheen ademen.

gisteren

Beide kinderen en mijn partner doen dit.. Geeft ze geborgenheid ofzo... Soms worden ze wakker als ze iets te hard hun hoofd stoten, maar ook dat leren ze.. :)