8 Reacties

één maand geleden

Dat is zeer normaal op 5 weken hoor 🙂 ligt er ook aan hoe scherp het toestel zelf is ... Op 4+6 bij de ene arts niets te zien.. bij de andere arts dag later op 5 weken wel iets te zien zoals op de foto en inderdaad ook enkel een vruchtzak en een dooierzak en mijn gynaecoloog zei ook dat dit zeer normaal is

één maand geleden

Heeyy!! Ik heb dus gister voor t eerst mijn echo gehad :) ik ben 6 weken en 2 dagen nu! En bij mij was er ook amper wat te zien en moest ze best lang zoeken😅 je moet je juist geen zorgen gaan maken mama je hebt niets voor niets een positieve test!!🥳 en anders had je vast wel gebloed

één maand geleden

Reactie op Romy Van Beesten

Heeyy!! Ik heb dus gister voor t eerst mijn echo gehad :) ik ben 6 weken e ...
Dat is waar!! Maar toch omdat ik al een miskraam heb gehad vind ik het extra eng en zoek ik continu bevestiging 😓. Zagen ze bij jou uiteindelijk wel een embryo?

één maand geleden

Reactie op britney-24

Dat is zeer normaal op 5 weken hoor 🙂 ligt er ook aan hoe scherp het toest ...
Aah oké ja bij mij zeiden ze dat het normaal is maar toch voelt het alsof ik niet genoeg heb gezien 😓. Ik kan niet wachten tot mijn volgende echo

één maand geleden

Reactie op Romy Van Beesten

Heeyy!! Ik heb dus gister voor t eerst mijn echo gehad :) ik ben 6 weken e ...
Helaas bloed je niet altijd, dat heet een missed abortion. Je testen blijven dan ook gewoon nog oplopen of knallen. Als er bij een bepaald termijn nog een leeg vruchtzak is dan zal je miskraam opgewekt worden door medicatie, curretage of je kan wachten tot het zelf op gang komt. Soms duurt het 3 weken. Niet om negatief te zijn hoor ;-) maar is de realiteit helaas dat had ik de vorige keer. Hopelijk is de volgende echo goed bij jullie beide! 5 weken is heel erg vroeg en het hangt idd ook af van de apparatuur die ze gebruiken. Hou vertrouwen in je lichaam. 🍀

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Helaas bloed je niet altijd, dat heet een missed abortion. Je testen blijve ...
Hier ook 2 keer ma. Daarom ben ik ook t zo een fan van vroege echo’s. Het zegt echt nog niet zoveel. Ze geven dan ook aan dat als ze niet meteen alles goed kunnen zien dit te maken heeft met de termijn. Maak je niet te veel zorgen, probeer dat althans. Niet mijn eigen ervaring maar die van een naaste; ze had bloedverlies en met een inwendige echo konden 2 “profs” ook niks vinden. Toen ze bij de gynaecoloog kwam omdat ze bang waren voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hij een echo maakte zag hij wel alles goed. Ze was toen net 6 wk. Nu een gezond kindje!

één maand geleden

Ps bij mij zagen ze gemeens een dooierzak dus dat is voor jou opzich al een gunstig teken! Zal vast goed komen!