6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook meerdere miskramen gehad. Ook 1 bbz. Dus ik ken je onzekerheid helemaal! Wij hebben ook een echo gehad bij 5+3 en hierbij een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Nog geen vruchtje. Gisteren opnieuw een echo gehad, volgens eigen berekening 6+3 en een duidelijke echo met vruchtje en sterke hartslag gezien! ❤️🙏🏼

2 maanden geleden

Hey volgens mij is dat normaal. Ik had hetzelfde, volgens de vk zie je hetvruchtje pas met 6+3

2 maanden geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hey volgens mij is dat normaal. Ik had hetzelfde, volgens de vk zie je hetv ...
Dank je wel voor je bericht! Dan moet ik er gewoon vertrouwen in hebben dat het , voor nu, goed zit.

2 maanden geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Ik heb ook meerdere miskramen gehad. Ook 1 bbz. Dus ik ken je onzekerheid h ...
Aah wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Gefeliciteerd, wat een opluchting! ❤️ Ja, ik moet er ook gewoon meer vertrouwen in hebben en het onzekere gevoel proberen los te laten.

2 maanden geleden

Ik heb ook een echo gehad waar ze nog geen vruchtje zagen. Wel een soort ringetje? Ik moet aanstaande woensdag weer, vind het heel spannend maar heb wel het gevoel dat mijn baarmoeder groeit. Door een eerdere miskraam is het ook lastig in te schatten hoever ik nu ben. Ik heb wel veel sym to zoals misselijkheid, zere borsten, moe en hoofdpijn. Ik hoop echt dat ik volgende week een mooie echo heb want dit maakt me alleen maar onzeker:( groetjes Lisa

2 maanden geleden

Reactie op lisaj1992

Ik heb ook een echo gehad waar ze nog geen vruchtje zagen. Wel een soort ri ...
Hoi Lisa, Ik duim voor je mee! Ik snap de spanning. Dat wachten duurt ook zo lang. Sterkte, hopelijk krijgen we beide gauw positief nieuws❤️