51 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb ook morgen mijn eerste echo! Zo spannend.. kan ik eindelijk zien of er echt wel wat zit😂

15 dagen geleden

Ooh ik overmorgen een echo! Is inderdaad heel spannend allemaal he. Ik ben wel heel misselijk maar het is sommige dagen niet zo erg en dan twijfel ik ook steeds of het nog wel goed zit dus ik kijk ook erg uit naar de echo als geruststelling

15 dagen geleden

🙏🙏🙏🙏🫶🏻❤️

15 dagen geleden

Jaa morgen de eerste echo! Ik ben heel benieuwd hoe het met de kleine bosbes gaat!

15 dagen geleden

Hoever zijn jullie? Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 8 augustus (morgen dus 9 weken) maar ik weet dat mijn ovulatie op 22 augustus was( dat voel ik namelijk) dat zou betekenen dat ik op 7 wekennzit. Ik ben erg benieuwd hoe ze inschatten op hoeveel weken/dagen ik zit.. op basis van de menstruatie of op basis van de ovulatie. Als iemand dat weet hoor ik het graag!

15 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Hoever zijn jullie? Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 8 augustus (mo ...
In beide gevallen ben jij morgen 9 weken. Als ze vanaf de eerste dag van de menstruatie tellen, is dat idd 9 weken geleden, maar als je vanaf je ovulatie telt is dat 7 weken en dan tellen ze er altijd 2 weken bij. Je bent dus 9 weken ver! 😄

15 dagen geleden

Reactie op Jane94

In beide gevallen ben jij morgen 9 weken. Als ze vanaf de eerste dag van de ...
Het voelt een beetje als wiskunde waarbij de rekenregels niet duidelijk zijn maar top! Want dan kunnen ze morgen hopelijk ook een echt 'babyvormpje' zien🥰

15 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Het voelt een beetje als wiskunde waarbij de rekenregels niet duidelijk zij ...
Ja morgen zou je een gummybeertje moeten kunnen zien, ik ben donderdag normaal ook 9 weken en verwacht ook een gummybeertje 🤭

15 dagen geleden

Ja! Wij hebben morgen ook de eerste echo, zouden dan precies 7 weken zijn (vanwege 2x vroege miskraam/biochemische zwangerschap nu vroege echo). Voel me dit keer wel echt anders dan normaal, dus ik denk dat het nu wel goed zit. Ook geen bloedverlies gehad dit keer.

15 dagen geleden

Ik heb morgen ook mijneerste echo met 7+5. De kriebels beginnen nu wel te komen

15 dagen geleden

Ik heb ook mijn eerste echo morgen, ben ongeveer 8 weken. Om 16.00 pas dus dat wordt lang wachten in spanningen . 2 maand geleden een miskraam gehad dus dat maakt het allemaal nog spannender voor me 🙈

15 dagen geleden

Net bruine afscheiding ☹️

14 dagen geleden

Succes allemaal vandaag! 🤗

14 dagen geleden

Reactie op LauraS1995

Ik heb ook mijn eerste echo morgen, ben ongeveer 8 weken. Om 16.00 pas dus ...
Wauw, ik precies hetzelfde verhaal en ik heet ook Laura 😅 en ook om 16:00 echo… haha

14 dagen geleden

Reactie op lauralola92

Wauw, ik precies hetzelfde verhaal en ik heet ook Laura 😅 en ook om 16:00 ...
Wow super toevallig! 🤭 Heel veel succes vandaag :)

14 dagen geleden

Succes allemaal vandaag! Ik heb vanmiddag om 16:40 de afspraak staan, vind het spannend!!

14 dagen geleden

Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn berekening 🥹

14 dagen geleden

Reactie op Riri7

Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn b ...
Gefeliciteerd! Zo fijn!!! Ik heb morgen mijn eerste echo. Begin dit jaar een miskraam bij 6+5

14 dagen geleden

Reactie op Riri7

Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn b ...
Yeey! Feestje!😁

14 dagen geleden

Reactie op Riri7

Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn b ...
Wat fijn! Hele geruststelling denk ik 🤗