24 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu zelf 7w +4d zwanger, vandaag mijn eerste echo gehad, alles zag er mooi uit en het hard je klopt mooi.

één maand geleden

Reactie op Essie&cummy

Ik ben nu zelf 7w +4d zwanger, vandaag mijn eerste echo gehad, alles zag er ...
Wauw! Gefeliciteerd! Dat hoop ik over 2 weken ook te mogen zien.

één maand geleden

Reactie op Essie&cummy

Ik ben nu zelf 7w +4d zwanger, vandaag mijn eerste echo gehad, alles zag er ...
Oh ik heb m ook met 7+4, ben benieuwd of het er bij mij ook zo uit ziet! 🥰 mooie duidelijke echo! Soms zijn ze zo wazig...

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Oh ik heb m ook met 7+4, ben benieuwd of het er bij mij ook zo uit ziet! 🥰 ...
Hihi vind je! Wat spannend zeg!! Heel veel succes😍

één maand geleden

Ik krijg pas een eerste echo met 12 weken 😳 dat is in de praktijk waar ik ben gebruikelijk 🤷🏼‍♀️ bijzonder toch?

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Oh ik heb m ook met 7+4, ben benieuwd of het er bij mij ook zo uit ziet! 🥰 ...
Oooh zooo spannend, nee dit was heel mooi en duidelijk te zien. Waren helemaal in de wolken.

één maand geleden

Toch even opgezocht. Bij onze praktijd ook tussen 10-12 weken, dus de vroege is denk ik toch door de eerdere miskramen. Dus denk dat 12 dan toch wel normaal is verder! Misschien dat toch veel mensen die in het verleden iets hadden, meer dit forum hebben opgezocht voor steun en je dit daarom wat vaker hoort hier...

één maand geleden

Reactie op Femia007

Ik krijg pas een eerste echo met 12 weken 😳 dat is in de praktijk waar ik ...
Oooh wat bijzonder, moet je nog langer wachten met die spanning in je lichaam. Pff succes nog even

één maand geleden

Reactie op noortjexo

Wauw! Gefeliciteerd! Dat hoop ik over 2 weken ook te mogen zien.
Ik hoop zo op een mooie en duidelijke echo, met een prachtig kloppend hartje voor jullie 🤍

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Toch even opgezocht. Bij onze praktijd ook tussen 10-12 weken, dus de vroeg ...
Wij hebben met 10 weken een echo via de praktijk inderdaad en ze vertelde dat je met 13 en 20 weken ook nog een echo hebt. Als we eerder een echo wilden maken dan kon dat maar was dat wel op eigen kosten… we hebben nu onze eerste echo zelf ingepland op 24 sep. Dan ben ik precies 8 weken

één maand geleden

Bij mijn eerste had ik ook een echo met 6 weken hoor. Heb geen miskramen gehad of iets dergelijks. Nu bij mijn tweede willen ze ook met 7 weken gelijk een echo maken. Wel heel fijn, zit je niet zo lang in onwetendheid.

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Bij mijn eerste had ik ook een echo met 6 weken hoor. Heb geen miskramen ge ...
Ja superfijn, was echt top geweest als dat gewoon standaard was haha

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Bij mijn eerste had ik ook een echo met 6 weken hoor. Heb geen miskramen ge ...
Oh super fijn zeg! Jaaa, ze wilde dat ik eerder kwam ivm mijn onregelmatige cyclus!

één maand geleden

Reactie op Femia007

Ik krijg pas een eerste echo met 12 weken 😳 dat is in de praktijk waar ik ...
Spannend zeg. Nog even afwachten inderdaad!!

één maand geleden

Hier doen ze standaard tussen de 7 en 8 weken een vitaliteitsecho, en tussen 10 en 11 de termijnecho. Dan nog 13 weken en 20 weken maar dat zijn dan de echt medische echo's. Verder is er iedere vrijdag hartjes spreekuur en mag je komen luisteren als je wilt.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja superfijn, was echt top geweest als dat gewoon standaard was haha
In Amsterdam is dat ook standaard, vitaliteitsecho is tussen de 7-9 weken. En dat duurt al lang 😅

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

In Amsterdam is dat ook standaard, vitaliteitsecho is tussen de 7-9 weken. ...
Haha echt he, het liefst meteen zodra je positief test 🤣 misschien kunnen ze dat over 50 jaar haha

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Toch even opgezocht. Bij onze praktijd ook tussen 10-12 weken, dus de vroeg ...
Ik krijg hem met 6+2 en inderdaad omdat ik al in het ZH liep voor een traject. Geen miskramen god zij dank, maar wel onder het oog van de gynaecoloog dus denk dat dat toch verschil maakt.

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Ik krijg hem met 6+2 en inderdaad omdat ik al in het ZH liep voor een traje ...
Uh typfout 7+2 bedoel ik.

één maand geleden

Hier 1 met 6+6 omdat ik diabetes patiënt ben. Spannend