10 Reacties

één maand geleden

Ik heb zoiets gehad, maar dat was niet goed.. 😢 ik dacht 6.2 te zijn, werd terug gezet naar 5.5. Vruchtzakje wel te zien, geen embryo. 2 weken later (dinsdag) geweest waarbij ze aangaf dat er nu wel een embryo zat, met een heel traag kloppend hartje, maar wat er veel te klein uitzag.. ik moet volgende week naar de gynaecoloog om verder te kijken. Maar het ziet er slecht uit 😢

één maand geleden

Reactie op juffie78

Ik heb zoiets gehad, maar dat was niet goed.. 😢 ik dacht 6.2 te zijn, werd ...
Dit

één maand geleden

Reactie op anoniemxn

Dit
En dit

één maand geleden

Reactie op juffie78

Ik heb zoiets gehad, maar dat was niet goed.. 😢 ik dacht 6.2 te zijn, werd ...
Baarmoeder was 12,5 dus wel groot genoeg maar je zag niks

één maand geleden

Reactie op anoniemxn

Baarmoeder was 12,5 dus wel groot genoeg maar je zag niks
Mm, bij mij was er wel iets zichtbaar.. een soort ringetje. maar alsnog niet goed dus 😔 ik weet het niet zo goed? De verloskundige geeft meestal wel aan dat ze iets zien wat goed of niet goed is voor dat termijn?

één maand geleden

Reactie op juffie78

Mm, bij mij was er wel iets zichtbaar.. een soort ringetje. maar alsnog nie ...
Ze twijfelde

één maand geleden

Wij dachten vorige week maandag 7 weken te zijn, maar de echo was echt niet goed. De vruchtzak was heel klein leek meer op 5 weken zwangerschap en er was geen vruchtje zichtbaar.. De verloskundige zei je moet rekening houden met een missed abortion. We moesten na een week terug komen om opnieuw te kijken, ik had ook nog steeds alles symptomen van zwanger zijn. Afgelopen maandag de echo gehad en die was heel anders als vorige week. Vruchtzakje gegroeid en een vruchtje met kloppend hartje te zien. De verloskundige denkt dat mijn eisprong heel laat was en dat we verkeerd zaten met de datum. Ik ben dus 6 weken zwanger in plaats van 8 wat we dachten qua laatste menstruatiedag.

één maand geleden

Reactie op anoniemxn

Ze twijfelde
Zo lastig.. en zenuwslopend. Ik hoop het beste voor je!

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Wij dachten vorige week maandag 7 weken te zijn, maar de echo was echt niet ...
Dit hebben wij bij ons 3e kindje gehad. Bij ons was er alleen een zwangerschapsring te zien. Ben toen ook terug gezet van 8 naar 6 weken. Idd waarschijnlijk een late eisprong of meerdere eisprongen in 1 maand. Maar dat is zeldzaam.

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Wij dachten vorige week maandag 7 weken te zijn, maar de echo was echt niet ...
Ja ik had dit precies zelfde wat je als eerst boven schreef ik moet volgende week vrijdag terug komen dus verder moet ik nu dus nog afwachten of het echt geluk is met de 3e zwangerschap