7 Reacties

één maand geleden

Dat ze iets zag is een goed teken, ik denk dat je niet veel meer kan doen dan jezelf proberen af te leiden en zoveel mogelijk positief te denken, bij een echte miskraam is er veel bloed en stolsels, dus zolang je dat niet hebt is er nog hoop. Probeer positiviteit en liefde naar je kleintje te sturen, in het gunstigste geval is alles prima en heeft het je stress bespaard en in het ongunstige geval (miskraam) ben je de tijd tot de daadwerkelijke miskraam redelijk oké doorgekomen!

één maand geleden

Mijn vorige zwangerschap had ik heel veel bloedverlies in 1x alsof je de kraan open deed maar dan bloed.. ik dacht een miskraam maar dat bleek een geknapt bloedvaatje te zijn.. gezond lief meisje van 3 heb ik hier rond lopen❤️. Nu heb ik ook al 3 weken bloedverlies maar steeds een beetje.. morgen echo 🙏🏼 volgens mijn berekening ben ik 6+1. Ik hoop voor jou dat het ook iets van een geknapte bloedvaatje was en volgende week goed nieuws te horen 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Dat ze iets zag is een goed teken, ik denk dat je niet veel meer kan doen d ...
Ik hoop dat het een goed teken was. Ik probeer afleiding te zoeken door te gaan werken. We hopen het beste.

één maand geleden

Reactie op ActiverendeHemel382346

Mijn vorige zwangerschap had ik heel veel bloedverlies in 1x alsof je de kr ...
Hoe is het gegaan met jou echo ?

één maand geleden

Bij mij precies hetzelfde, maar had ook stolsels. Ik moet na de vroegtijdige echo nog 2 weken wachten en totdat het duidelijker zou zijn. Was rond de 8 weken. Toen was het bloeden ook inmiddels gestopt, maar helaas mijn baarmoeder weer helemaal gesloten. Ik kon die 2 weken er alleen maar aan denken en het was zo moeilijk om mijn mond te houden. Ik had me een paar dagen ziekgemeld en daarna weer geprobeerd te werken. En na het slechte nieuws ook weer ziekgemeld.

één maand geleden

Reactie op MarCellaa91

Bij mij precies hetzelfde, maar had ook stolsels. Ik moet na de vroegtijdig ...
Ik heb in die onzekere weken vooral veel met mijn vriend doorgebracht. Gewoon samen zijn en het erover hebben. Daarna ook. Ik heb het idee dat we daardoor wel dichter naar elkaar toe zijn gegroeid.

één maand geleden

Hier helaas 3 miskramen gehad. Zolang je geen kramp hebt en veeeeeel bloedverlies met stolsels zou ik proberen niet te veel zorgen te maken❤️ Dat ze iets zag is denk ik een goed teken ja. Ook nog zo klein dat het denk ik niet gek was dat ze het daarna niet meer zag. You got this❤️❤️