31 Reacties

2 weken geleden

Jemig wat een heftig verhaal.. ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen! Hopelijk kunnen ze je vanuit instanties verder helpen met een veilige woonruimte voor jou en je kleine trots!!! 🙏🙏🙏

2 weken geleden

Ach wat een nare situatie voor je! Ik wens je veel kracht. Het klinkt alsof je het juiste doel goed voor ogen hebt: een veilig en fijn thuis maken voor jou en je baby ♥️ Jullie hebben elkaar! Hopelijk haal je daar kracht uit. Liefs

2 weken geleden

Wat een enorm vervelende en moeilijke situatie zit je in. Ik kan me voorstellen dat het zwaar voelt maar het is enorm sterk en krachtig dat je weggegaan bent bij je ex als er geweld in het spel was. Alleen maar heel erg goed voor jou en je baby om uit die situatie te stappen. Probeer de mensen die dichtbij je staan misschien ook in vertrouwen te nemen en durf om hulp te vragen. Hulp komt soms uit een onverwachte hoek maar als ze niks weten kunnen ze je niet helpen. Ik wens je heel veel kracht toe!

2 weken geleden

Heftig om te lezen dat dat soort dingen nog spelen. Je kunt niet zeggen waar je verblijft maar mocht je in Flevoland zitten en ik kan iets voor je doen, laat het me weten.

2 weken geleden

Een dikke knuffel voor jou. 🫶

2 weken geleden

Laat idd even weten in welke provincie je zit of bij/in welke grote plaats. Wie weet is er hier iemand die je kan helpen. Heel goed wat je hebt gedaan. Wees ondanks alles trots op jezelf en probeer je te richten op een veilige plek vinden en vanuit daar voor je eigen herstel te gaan. Praten via Psyche en Zwangerschap kan op den duur ook.

2 weken geleden

Heel veel sterkte meid! Wat een kracht dat je weg bent gegaan. Ik wens je veel rust en liefde toe❤️

2 weken geleden

Knuffel voor jullie! Hopelijk krijgen jullie de juiste hulp en snel een fijn en warm thuis. Probeer voor ogen te houden waar je naartoe wilt ipv wat nu even niet lukt. Zet ‘m op mama 🫶🏼

2 weken geleden

Wat super goed van je dat je voor jezelf en je kleintje hebt gekozen en stappen hebt genomen om een uit gewelddadige omgeving te stappen. Wat moet dat zwaar zijn, daar zonder bekenden en contacten. Het lijkt mij onwijs zwaar en heel erg eenzaam. Helaas kan ik niks voor je doen, maar voor wat het waard is.. Dit is de juiste stap. Je bent op weg naar een mooi leven voor jou en je kindje. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over wat hier na. Maar nog liever.. hopelijk kun je in de (nabije) toekomst weer gewoon in je eigen omgeving terecht. Hou je taai. Je bent sterk. En het waard! Dikke knuffel voor jou en je kleintje! 💖 Hou vol mama. De zon gaat weer schijnen!
♥️♥️♥️♥️

2 weken geleden

Hee lieve mama, je bent ontzettend sterk en moedig. Ik kan me voorstellen dat er zoveel verschillende gevoelens spelen, weggaan is zo moeilijk en tegelijk zo krachtig. Je kiest hiervoor voor jezelf en je kleine. Het is nu eenzaam en leeg maar dat gaat voorbij. 💪🏻 🫂 En mensen willen altijd helpen/je steunen.

2 weken geleden

Dikke knuffel en veel sterkte! Je bent onwijs dapper en je hebt de juiste keuze gemaakt, voor jou en jouw kindje! ♥️

2 weken geleden

Reactie op Vissen94

Heftig om te lezen dat dat soort dingen nog spelen. Je kunt niet zeggen waa ...
Ik ben enorm geschrokken hoe ik heb moeten smeken om hulp bij organisaties, zoals de Gemeente, Veilig thuis etc. Ik heb echt definitief op straat moeten staan op zondagavond met mijn baby. En nog wil de gemeente zeggen ‘wij kunnen niks voor je doen’ ik ben diep teleurgesteld in het systeem hier in Nederland. Pas toen ik kwaad werd, na zo veel afwijzingen de afgelopen maand, zijn de dit voor mij gaan regelen.

2 weken geleden

Sterkte, wat dapper dat je die keus hebt gemaakt en ik wens jou en je kindje een mooier einde van 2026 toe 🙏

2 weken geleden

Reactie op 4juni25

Ik ben enorm geschrokken hoe ik heb moeten smeken om hulp bij organisaties, ...
Ik weet niet waar je zit, in Flevoland zitten meerdere moeder (of vader) en kind huizen. In lelystad is zit van iriszorg. Ik weet dat in almere ook een grote zit. Ik weet natuurlijk niks van wachtlijsten e.d. maar lijkt me toch dat iemand een plekje voor je heeft. Vrienden die een bank over hebben?

2 weken geleden

Wat ontzettend heftig zeg. Je hebt de juiste keuze gemaakt voor jezelf en je kindje. Daar mag je trots op zijn ❤️ Hopelijk krijg je snel de juiste hulp van de instanties. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe 😘

2 weken geleden

Reactie op Vissen94

Ik weet niet waar je zit, in Flevoland zitten meerdere moeder (of vader) en ...
Helaas zie je in deze tijd wie jou echte vrienden zijn.. nu ik echt dakloos ben wordt er wel spoed op gezet, maar het is echt te bizar voor worden dat, dat zo moet gaan. Ik zit in provincie gelderland.

2 weken geleden

Wat ontzettend zwaar maar ook stoer en dapper van je! Sterkte de komende tijd!

2 weken geleden

Heel heftig ja. Hoop dat er snel een plekje ergens voor je vrij komt!

2 weken geleden

Reactie op 4juni25

Helaas zie je in deze tijd wie jou echte vrienden zijn.. nu ik echt dakloos ...
Gelderland is voor mij vlakbij. Is er een manier om gegevens uit te wisselen? Ik zou je graag helpen, al is het maar gezelschap houden afentoe of een luisterend oor bieden