82 Reacties

één maand geleden

Ik ben 5 mei volgens mij uitgerekend, 27 september eerste afspraak.. wat duurt te tijd dan lang hè

één maand geleden

Zoals het nu lijkt 9 mei uitgerekend en 1 oktober eerste echo pas🥹😅

één maand geleden

27 sept eerst afspraak als goed is ben ik 2 mei uitgerekend

één maand geleden

1 mei uitgerekend en de 20ste pas de eerste echo Is eigenlijk net zo lang wachten als jou 😂 Lijkt wel een eeuwigheid

één maand geleden

27 september afspraak en 10 mei uitgerekend

één maand geleden

11 mei uitgerekend zoals hoe het nu lijkt, en 18 september eerste echo.

één maand geleden

Vandaag 5 weken. 5 mei uitgerekend. 13 september eerste echo. 3 oktober eerste afspraak bij VK

één maand geleden

3 mei uitgerekend, 27 september eerste afspraak bij de verloskundige. Ik vind dit zulke spannende weken!

één maand geleden

Vanmorgen gebeld door de VK. Uit eigen berekening 8 mei uitgerekend. 25 september de eerste afspraak. 30 september de intake. Duurt idd nog een eeuwigheid 🤣

één maand geleden

4 mei uitgerekend en 16 sep een echo/eerste afspraak

één maand geleden

Volgens eigen berekening van mn app op 8 mei (maar iets zegt me eerder), op 23 september 1e echo. Dan ben ik 7+4.

één maand geleden

11 mei waarschijnlijk uitgerekend, 1 oktober eerste echo. Lijkt wel of het nog een heel seizoen duurt hahaha

één maand geleden

19 september eerste afspraak bij de verloskundige en 1 mei uitgerekend als het goed is!🥰

één maand geleden

8/9 mei uitgerekend, heb 16 september de intake en 23 september eerste echo, spannend!!

één maand geleden

Ik heb 16 september een afspraak. Onze vk plant de intake meestal in week 7 of 8 en doet dat meteen een eerste (vaak inwendige) echo om te zien of t goed zit ik verwacht dan 7+3 te zijn ongeveer volgens eigen berekeningen

één maand geleden

25 september eerste echo, 05/05/2025 uitgerekend 😊 twijfel of ik de echo een weekje eerder inplan of niet.

één maand geleden

Vandaag voor het eerst een digitale test gedaan, positief 🥰. Dit zal ons eerste kindje zijn. Vandaag langs geweest en kan de 19de terecht voor een afspraak en als het goed is zal dat de 7 weken echo zijn. Ben heel benieuwd. En ben 9 mei uitgerekend

één maand geleden

Ik heb 27 september de eerste echo en ben waarschijnlijk 5/6 mei uitgerekend!

één maand geleden

3 mei uitgerekend en 16 september eerste afspraak en echo bij de verloskundige!

één maand geleden

Ik kan 23-09 terecht. Maar ben dan nog maar 6+4 ofzo. Ik wil er liever zeker van zijn dus doe t na onze huwelijksreis. Vorige zwangerschap ook pas met 8 weken een echo gehad