82 Reacties

één maand geleden

9 mei uitgerekend en 24 september eerste echo. Ben dan 7+4 weken

één maand geleden

5 mei uitgerekend, 23 september zowel intake als eerste echo

één maand geleden

10 uitgerekend volgens eigen berekening, 24 sept eerste echo in het ZH bij mijn gynaecoloog en morgen word ik terug gebeld voor een eerste afspraak bij de verloskundige

één maand geleden

Ik ben 3 mei uitgerekend en heb 24 september mijn intake gepland staan. Eigenlijk 7 oktober pas een eerste echo (met 10 weken) maar vanwege eerdere miskraam mag ik 23 september. Nog drie weken; counting down

één maand geleden

3 mei uitgerekend en 25 september eerste afspraak

één maand geleden

10 mei uitgerekend, 19 sept afspraak in het ziekenhuis, 25 sept afspraak bij de fertiliteitskliniek 😊

één maand geleden

Ik ben 4 mei uitgerekend. Wij hebben 25 september de 1e echo en 1 oktober de intake bij de verloskundige

één maand geleden

Ik ben (naar eigen berekening) 8 mei uitgerekend en heb door eerdere miskraam op 17 september een echo met 6+5 weken.

één maand geleden

Hi, Ik ook 30 september een afspraak en 10 mei naar verwachting uitgerekend van ons 2e kindje. Die eerste echo lijkt echt nog weken te duren helaas.. 🥲

één maand geleden

15 mei uitgerekend en vanwege twee eerdere miskramen echo op 25 augustus bij 6.6 weken

één maand geleden

Ik ben 8 mei uitgerekend en heb pas een afspraak op 4 oktober 🥹❤️ can’t wait

één maand geleden

Reactie op nickylaane

9 mei uitgerekend en 24 september eerste echo. Ben dan 7+4 weken
Ahh wij lopen gelijk! Hier ook 9 mei uitgerekend en 23 september echo maar een dag eerder de echo met 7+3

één maand geleden

6 mei volgens eigen berekening uitgerekend. 19 september eerste echo, bij 7+2. 23 september intake gesprek

één maand geleden

1 mei uitgerekend en ivm weekendje weg naar het buitenland heeft mn verloskundige plek gemaakt in de agenda op 9 september voor een eerste echo! Dan ben ik 6+4 weken.

één maand geleden

Reactie op Lisagrootscholten

1 mei uitgerekend en ivm weekendje weg naar het buitenland heeft mn verlosk ...
Ik ben ook 1 mei uitgerekend en volgende week maandag eerste echo!

één maand geleden

8 mei uitgerekend en 20 september eerste echo ❤️

één maand geleden

12 mei uitgerekend en 1 oktober eerste echo 🤭

één maand geleden

27 april uitgerekend (naar eigen berekening en 16 september de eerste echo met 8 weken ongeveer. zoooooo spannend, het lijkt echt eeuwig te duren

één maand geleden

13 mei uitgerekend en 8 oktober eerste echo 🥹 kan niet wachten

één maand geleden

2 oktober eerste echo en ik vermoed 12 mei uitgerekend!