82 Reacties

één maand geleden

Ohh leuk, nog meer 8-5 en 23-9 echo!

één maand geleden

Hier 27 september de eerste afspraak, volgens eigen berekening 10 mei uitgerekend. Vind het wachten ontzettend lastig!

één maand geleden

19 september eerste echo in het ziekenhuis en 13 mei uitgerekend

één maand geleden

17 september een vroege echo met 6+5 weken door eerdere miskraam. Ik ben 8 mei uitgerekend

één maand geleden

Aankomende donderdag met 6.2 dagen nu echt aftellen 😅

één maand geleden

16 september zelf een vroege echo laten inplannen voor €50 kan gewoon niet wachten wil zien of het goed zit😂 en daarna een week later 23ste afspraak bij vk.

één maand geleden

1 oktober eerste echo met 7+1 als het goed is (ivm eerdere MA), 19 mei uitgerekend

één maand geleden

26 september eerste echo, ben dan als het goed is 6+5

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Zoals het nu lijkt 9 mei uitgerekend en 1 oktober eerste echo pas🥹😅
Ik precies hetzelfde: 9 mei lijkt de uitgerekende datum te zijn! Ik mag 27 september voor de echo. Vind het niet te doen om nog ruim 2 weken te wachten 🙈. Succes met het wachten en geniet er van!

één maand geleden

23 september eerste echo, 1 mei uitgerekend.

één maand geleden

Ik heb 26 september mijn eerste vroege echo en ben dan 6w5d. Bij mijn dochter was het een verrassing en was ik al 9 weken zwanger dus weet nu niet zo goed wat ik kan verwachten bij zo’n vroege echo. Al wel een hartslag toch?

één maand geleden

Reactie op himan

Ik heb 26 september mijn eerste vroege echo en ben dan 6w5d. Bij mijn docht ...
Midden mei uitgerekend denk ik

één maand geleden

Reactie op s.j.s.2019

26 september eerste echo, ben dan als het goed is 6+5
Omg ik ook!🤩

één maand geleden

Wij hebben op 7 oktober onze eerste vitaliteitsecho met 7+5, mijn uitgerekende datum is 21 mei. Die 4 weken wachten gaan nog zooo lang duren🥺

één maand geleden

Ik ben 8 mei uitgerekend volgends mijn eigen berekening en heb 19 september een afspraak. Iets te vroeg maar ga volgende dag op vakantie voor 3 weken.😍

één maand geleden

25 september eerste echo en 6 mei uitgerekend

één maand geleden

30 sept. Ben dan precies 8 weken

één maand geleden

30 sept ook! Geen idee hoe ver ik ben momenteel dus ben heel erg benieuwd.

één maand geleden

5 mei uitgerekend. 19 september eerste echo 7+3 dan waarschijnlijk. En 4 oktober de intake

één maand geleden

Ik ben volgens mn cyclus 17 mei uitgerekend, en ik heb 30 september mijn eerste echo met 7+2 weken. 🥰