13 Reacties

2 maanden geleden

Voor tijdens de zwangerschap een borstvoedingskussen, kan je straks heerlijk mee slapen als je buik wat groter is. Voor na de bevalling; als je van plan bent om borstvoeding te geven adviseer ik je om lekschalen te kopen van medela. Niet teveel kleren kopen want ze groeien zo snel🥹

2 maanden geleden

Gefeliciteerd trouwens🎉🎉

2 maanden geleden

Gefeliciteerd 😊 Zo te lezen heb je de afspraak bij de verloskundige al gemaakt, dus dat is goed! Van hen krijg je ook veel informatie. De tip: schrijf direct in voor een kinderopvang. Er staan over het algemeen flinke wachtlijsten. Ik zag nog dat je tips vroeg mbt geen alcohol en je verjaardag: zou zelf inschenken, zijn goede 0.0 wijnen bij bijvoorbeeld de gall&gall. Lijkt het net of je ook een wijntje drinkt. Zeker in grote groepen letten de meeste mensen echt minder er op dan je denkt. Mocht iemand het wel door hebben, kan je altijd nog zeggen dat je een kinderwens hebt en daarom eventjes rustiger aan doet qua drinken. Is de halve waarheid, maar haalt een hoop druk er af 😊. Komt wel goed!

2 maanden geleden

Reactie op Mama202206

Gefeliciteerd 😊 Zo te lezen heb je de afspraak bij de verloskundige al gem ...
Bedankt! En bedankt voor de tips! Slik jij nu ook extra vitamines? Ik slik nu de foliumzuur incl extra vitamine D3 van Davitamon. Maar ik heb geen idee of ik het juiste gebruik.. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Bedankt! En bedankt voor de tips! Slik jij nu ook extra vitamines? Ik s ...
Dat is prima hoor wat je slikt ☺️. Zelf slik ik de hele zwangerschap capsules van new day, mama complete. Daar zit ook omega3 in, want ik kom niet aan de 2x vis per week.

2 maanden geleden

Is dit nou wel of niet alcolhol vrij? Voorkant staat alcolholvrij en achter op staat <0,5 😐

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Is dit nou wel of niet alcolhol vrij? Voorkant staat alcolholvrij en achter ...
Hier zit inderdaad wel een laag percentage alcohol in. Onder een paar procent mogen ze het alcoholvrij noemen, terwijl het eigenlijk alcoholarm is.

2 maanden geleden

Reactie op lhp

Hier zit inderdaad wel een laag percentage alcohol in. Onder een paar proce ...
Aah, wat irritant zeg.. maar even een ander opzoeken dus🥴

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Aah, wat irritant zeg.. maar even een ander opzoeken dus🥴
Op het etiket moet 0.0 staan ipv alcoholvrij. Als er alcoholvrij staat, is het vaak 0.5.

2 maanden geleden

Reactie op Mama202206

Op het etiket moet 0.0 staan ipv alcoholvrij. Als er alcoholvrij staat, is ...
Nou het is al met al gelukt! Wel een hele spannende avond gehad. Je houd iedereen zo erg voor de gek.. 😝 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Saar.xx

Voor tijdens de zwangerschap een borstvoedingskussen, kan je straks heerlij ...
Ik heb er meteen 1 besteld. Ligt zo lekker nu ik constant krampen en rugpijn heb. Is een XXL versie van bol.com. Alleen wel opletten dat het echt bij jou geleverd wordt, want op de verpakking staat heel duidelijk met grote letters: PREGNANCY PILLOW 😂

2 maanden geleden

Reactie op Febevdw

Ik heb er meteen 1 besteld. Ligt zo lekker nu ik constant krampen en rugpij ...
Ik ben hier heeel benieuwd na! Vooral of er dan ook nog plek is voor de man in bed 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Fenna.91

Ik ben hier heeel benieuwd na! Vooral of er dan ook nog plek is voor de man ...
haha! ik ben hier ook benieuwd na!