42 Reacties

één maand geleden

Hier ook morgen de 1e echo met 7+0, nadat we in april met 14 weken de zwangerschap van onze tweede dochter hebben moeten afbreken, omdat ze van alle chromosomen eentje teveel had, hopen we nu heel erg op een goede zwangerschap 🙏🏻. Heel veel succes voor iedereen die morgen echo heeft!

één maand geleden

Heel veel succes dames!

één maand geleden

Zometeen om 8:30 de eerste echo met 8 weken! In augustus met 6 weken een miskraam gehad en gelijk weer zwanger 🤞🤞 m’n symptomen ( super moe, jetsers aan borsten en mega misselijk en overgeven) zeggen dat het goed gaat, hopelijk de echo ook🤞🤞🤞🤞 heel spannend

één maand geleden

Hier vandaag ook de eerste echo met 8+4 beetje zenuwachtig aangezien ik nauwelijks klachten heb 🤭

één maand geleden

Succes allemaal🌸 wij hebben vanmiddag een echo met 6+4

één maand geleden

Ik moet om half 2 pas en ik ga nu al dood vanbinnen van de zenuwen😅

één maand geleden

Ja ik! Kwart voor 12 ben ik aan de beurt🤭🫣

één maand geleden

Vanmorgen de echo gehad! Uitwendig alleen de vruchtzak te zien.. inwendig toen geweest en daar een klein mensje gezien met een mooi kloppend hartje 😍

één maand geleden

Net terug van de echo. Alles zag er super goed uit. Hartje klopte perfect en onze kleintje kunnen zien 😍🥰 Zo blij en opgelucht!

één maand geleden

Reactie op PR1994

Succes allemaal🌸 wij hebben vanmiddag een echo met 6+4
Ben benieuwd, ik donderdag dan ben ik 6+5, ben nieuwschierig wat ze nu kunnen zien☺️

één maand geleden

Ook terug van de echo en wat een opluchting. Een sterk kloppend hartje met 8+1. Ze hebben zelfs een 3d foto gemaakt en wat ziet dat er bijzonder uit zegg! 😊

één maand geleden

Net terug en alles was goed 🥹🥹🥹 super mooi en kloppend hartje 🥰🥰

één maand geleden

7+2 met een kloppend hartje. Wij krijgen alleen de foto's digitaal dus ik heb geen papiertje om hier te showen. Maar mega opgelucht

één maand geleden

Hier gelukkig ook een mooie echo én 4 dagen vooruit gezet. 8+5 vandaag. Zo opgelucht...

één maand geleden

Pffff nog 3 uur en 10 minuten wachten….. duurt lang!

één maand geleden

Reactie op Hanneke198614

Pffff nog 3 uur en 10 minuten wachten….. duurt lang!
Ja veels te lang he. In de toekomst ga ik dir soort dingen alleen nog maar in de ochten plannen😅ik had net om half 2 en ging echt dood vanbinnen van de stres.

één maand geleden

Vanmorgen ook de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien. Ik kan alleen niet veel van de echo foto maken 🙈 7.6 weken

één maand geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ja veels te lang he. In de toekomst ga ik dir soort dingen alleen nog maar ...
Tja maar vandaag was mijn eerste werkdag weer na 3 weken vakantie dus vond de avond in eerste instantie wel prettig. Nu niet meer 🙈

één maand geleden

5 tot 6 weken uitwendige echo Hartje klopte al ❤️

één maand geleden

Alles gezond en een kloppend hartje volgens de VK. Ik dacht vandaag 6w+6d zwanger te zijn, maar volgens deze meting ben ik nu 6w+2d. Niet zorgwekkend volgens de VK, dus hopelijk is dat ook zo. 29 oktober de volgende echo ❤️