Hoi! Wie heeft er morgen nog meer een eerste echo? Ik heb wel al een hele vroeg echo gehad vanwege bloedverlies maar die vind ik niet meetellen :) ik ben morgen als het goed is 7+4 weken 🥹 ik ben super benieuwd en vind het heel spannend omdat ik ook op en af hele kleine beetjes bruine afscheiding heb 😕 Verder wel heel veel symptomen zoals bakstenen als borsten, misselijkheid en super moe. Ook nogsteeds oplopende testen!
Hier ook morgen de 1e echo met 7+0, nadat we in april met 14 weken de zwangerschap van onze tweede dochter hebben moeten afbreken, omdat ze van alle chromosomen eentje teveel had, hopen we nu heel erg op een goede zwangerschap 🙏🏻.
Heel veel succes voor iedereen die morgen echo heeft!
Zometeen om 8:30 de eerste echo met 8 weken! In augustus met 6 weken een miskraam gehad en gelijk weer zwanger 🤞🤞 m’n symptomen ( super moe, jetsers aan borsten en mega misselijk en overgeven) zeggen dat het goed gaat, hopelijk de echo ook🤞🤞🤞🤞 heel spannend
Ook terug van de echo en wat een opluchting. Een sterk kloppend hartje met 8+1. Ze hebben zelfs een 3d foto gemaakt en wat ziet dat er bijzonder uit zegg! 😊
Pffff nog 3 uur en 10 minuten wachten….. duurt lang!
Ja veels te lang he. In de toekomst ga ik dir soort dingen alleen nog maar in de ochten plannen😅ik had net om half 2 en ging echt dood vanbinnen van de stres.
Alles gezond en een kloppend hartje volgens de VK. Ik dacht vandaag 6w+6d zwanger te zijn, maar volgens deze meting ben ik nu 6w+2d. Niet zorgwekkend volgens de VK, dus hopelijk is dat ook zo. 29 oktober de volgende echo ❤️