70 Reacties

één maand geleden

Hey wat leuk! Wij hebben 19 september de eerste echo, zit dan tegen de 8 weken aan, vanwege eerdere bbz ook extra vroeg. Hopelijk alles goed 🍀

één maand geleden

Heel leuk, hier eerste echo 19 september staan, ben dan 7 weken, hopelijk dat deze goed mag gaan, vorige in juni liep uit tot een spontane miskraam bij 11 weken🤞

één maand geleden

Reactie op J_ve

Hey wat leuk! Wij hebben 19 september de eerste echo, zit dan tegen de 8 we ...
Hoop het ook voor je! Is extra spannend vind ik zelf na een zwangerschap die niet goed is gegaan. Is het voor jullie eerste kindje?

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Heel leuk, hier eerste echo 19 september staan, ben dan 7 weken, hopelijk d ...
Spannend! Ik vind dat je na een miskraam gewoon een goede echo+ gezonde zwangerschap moet krijgen. Niet 2x achter elkaar en miskraam

één maand geleden

Hier ook de 16e, om 09:00. Gelukkig in de ochtend, dan hoeven we niet heel de dag af te wachten. Ik zou dan ruim 7 weken zijn volgens mijn berekening

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

Hier ook de 16e, om 09:00. Gelukkig in de ochtend, dan hoeven we niet heel ...
Dan lopen we ongeveer gelijk! Ik om 08.15 wil dat ook altijd zo vroeg mogelijk dan zit ik niet de hele dag in de zenuwen🙈

één maand geleden

wat leuk! Ik heb hem ook staan op 16 september, dan wel als laatste op de dag ivm ons werk. ik zou dan 8 weken precies zijn. zin in!

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

wat leuk! Ik heb hem ook staan op 16 september, dan wel als laatste op de d ...
Ja snap ik heel goed! Hoop dat die bij jullie allemaal goed is!

één maand geleden

Oh wat leuk! Ik heb ook 16 september mijn eerste echo en ik ben dan 7+4 zegt de app. We gaan tegen die tijd wel zien of het klopt! Heel spannend! Ik kan eigenlijk niet wachten!

één maand geleden

Ik ook 16 september ik zou dan 8 weken en 1 dag moeten zijn. Zo spannend

één maand geleden

Zullen we hierin deze topic ook zetten of de echo's allemaal goed waren? Ben zo benieuwd tegen die tijd. Nog iets minder dan 3 weken wachten 😍🥹

één maand geleden

Zullen we hierin deze topic ook zetten of de echo's allemaal goed waren? Be ...
Ja leuk! Hopelijk alleen maar goed nieuws! 🤗

één maand geleden

Reactie op GracieuzeBeuk716851

Ja leuk! Hopelijk alleen maar goed nieuws! 🤗
Ja hoop ik ook!

één maand geleden

Ik heb ook 16 september mijn eerste echo. De app zegt dat ik dan 7 +4 weken zwanger ben. Ik ben heel benieuwd naar ook erg zenuwachtig.

één maand geleden

Ik moet straks tussen 1 en 3 bellen voor de eerste echo inplannen, heel spannend!

één maand geleden

Wat leuk! Ik heb ook de 16e de eerste echo. Ben dan rond de 7,5 week zwanger waarschijnlijk

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik moet straks tussen 1 en 3 bellen voor de eerste echo inplannen, heel spa ...
En en?? Wanneer heb jij je eerste echo?

één maand geleden

En en?? Wanneer heb jij je eerste echo?
Ik moet helaas morgen weer terug bellen.. ze was nu bezig met een bevalling. Het is een praktijk waar je altijd direct met een verloskundige belt en geen assistente. Ergens heel fijn maar nu lastig😂

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik moet helaas morgen weer terug bellen.. ze was nu bezig met een bevalling ...
Oh hahaha.. kon die bevalling niet even wachten? 🤣 dat is om een afspraak te maken wel balen.

één maand geleden

Oh hahaha.. kon die bevalling niet even wachten? 🤣 dat is om een afspraak ...
Haha nou echt he.. zeker omdat ik nu dus op mijn werk moet bellen..😂