70 Reacties

één maand geleden

Hier ook 16 september eerste echo! Ik ben dan denk ik 8+1 weekjes ver, zooo nieuwsgierig! 🍀

één maand geleden

Nou verloskundige gesproken! Maar geen datum nog haha, daarvoor moet ik weer een los echocentrum bellen. Maar die kan ik maandag pas bellen omdat ik morgen een bruiloft heb. Volgens de verloskundige nu 4,5e week zwanger

één maand geleden

17 september eerste echo 🙃

één maand geleden

Bij mijn praktijk gaven ze dus aan dat ze de eerste echo eigenlijk pas rond de 10 weken doen zodat het geen inwendige echo hoeft te zijn. Betekend dus wel dat t pas eind september wordt dan voor wij aan de beurt zijn

één maand geleden

18 september een echo, dan ben ik 6 weekjes

één maand geleden

Reactie op Sulan

Bij mijn praktijk gaven ze dus aan dat ze de eerste echo eigenlijk pas rond ...
10 weken wow dat is laat! 😮 moet je nog vet lang wachten voor je gevoel

één maand geleden

Ik heb 13 sept eerste echo vind het spannend ondanks dat het de 2e zwangerschap is

één maand geleden

Reactie op Sulan

Bij mijn praktijk gaven ze dus aan dat ze de eerste echo eigenlijk pas rond ...
Klopt is ook meestal de eerste echo

één maand geleden

10 weken wow dat is laat! 😮 moet je nog vet lang wachten voor je gevoel
Jaaa zeker.. maandag ga ik bellen voor een afspraak. Ik mocht wel eerder als ik dat zelf heel graag wil! Maar ze zei ook dat ze dat meestal alleen doen bij mensen die bloedingen hebben of al een miskraam ofzo. Maar ze benadrukte wel dat het wel mocht als ik het echt graag wilde

één maand geleden

Ik heb aanstaande dinsdag 3 september mijn eerste echo. Ik ben dan 6 weken ongeveer. Ik heb een vaag verloop. Ik ben 20 t/m 24 augustus keurig op tijd “ongesteld” geworden (cyclus van 28 dagen), gisteren wat bruine afscheiding een minimaal beetje rood bloed, vandaar dat ik ging testen. Hierna niks meer gehad. Clear blue gaf gisteren 2-3 weken aan. Ik hoor dat bloedverlies wel vaker voorkomt, maar die “menstruatie” is wel gek. Ik heb soort gelijke situatie in december ook meegemaakt, toen liep het helaas uit op een miskraam. Het enige verschil is dat de Clear blue toen nooit verder is gekomen dan 1-2 weken.

één maand geleden

Ik 24 september de eerste echo. Kijk er ontzettend naar uit maar ook tegenop. Hoop zo dat alles goed is. Vind het wachten ook wel erg moeilijk, ben niet echt een wachter. De dagen lijken nu extreem traag te gaan haha

één maand geleden

Ik ook, maar vermoedelijk inmiddels ookal een miskraam gehad.. Zullen zien de 16de!

één maand geleden

Hier op 19 september 1e echo in het ziekenhuis, dan bijna 7 weken. Zo spannend! Eerste kindje, en ben zo benieuwd!! Leuk dat hier meiden zijn die ongeveer gelijk lopen.

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Ik ook, maar vermoedelijk inmiddels ookal een miskraam gehad.. Zullen zien ...
Oh wat vervelend.. dan lijkt me dat het wachten al helemaal lang duurt. Ik duim voor je dat het toch goed is! 🤞☺️

één maand geleden

Reactie op Zinniaa

Oh wat vervelend.. dan lijkt me dat het wachten al helemaal lang duurt. Ik ...
Hahaha wordt er bloedje zenuwachtig van! Maargoed, het is wat het is, en geduld is een schone zaak zeggen ze 😅😂

één maand geleden

Hier de eerste echo op 17 september! Spannend!

één maand geleden

Reactie op Zinniaa

Hier op 19 september 1e echo in het ziekenhuis, dan bijna 7 weken. Zo spann ...
Oh dan lopen wij ook gelijk, spannend hè allemaal. Jij veel symptomen? 🥰

één maand geleden

Reactie op Mw96

Oh dan lopen wij ook gelijk, spannend hè allemaal. Jij veel symptomen? 🥰
Ja echt heel spannend allemaal, vooral zo die periode voor de 1e echo is echt afwachten.. Ik heb voornamelijk veel kramp en af en toe flink moe! En jij? 😊

één maand geleden

Hier ook 16 september echo en intake verloskundige. Nog even afwachten! Ik ben dan 7+3

één maand geleden

Reactie op JLG87

Hier ook 16 september echo en intake verloskundige. Nog even afwachten! Ik ...
Dan lopen we ongeveer gelijk! Ik ben dan 7+4 ongeveer. Maar mn cyclus was rommelig de laatste 2 maanden dus geen idee of het helemaal klopt ;)