70 Reacties

één maand geleden

Ik 16 september ook echo! Dan 7+1 waarschijnlijk!

één maand geleden

Ik ook 16 september en ben dan 7+6. Ik ben echt heel benieuwd.

één maand geleden

Hoe is het met de zenuwen/spanning voor de eerste echo de 16e? Ik merk dat na die eerste week na de test het ook wel beetje naar de achtergrond is gezakt. En merk wel nou de datum dichterbij komt dat de zenuwen voor een goede echo er wel degelijk zijn. Om het vervolgens weer even naar de achtergrond te laten zakken omdat ik gelukkig een heerlijke peuter heb die voor genoeg afleiding zorgt. 🥰

één maand geleden

Hoe is het met de zenuwen/spanning voor de eerste echo de 16e? Ik merk dat ...
Hier precies hetzelfde! Als ik tijd heb om erover na te denken, word ik serieus nerveus! Ook vannacht droomde ik erover, haha. Maar ergens zit m'n onderbuikgevoel wel helemaal goed, dus daar probeer ik maar op te vertrouwen! ❤️

één maand geleden

Hoe is het met de zenuwen/spanning voor de eerste echo de 16e? Ik merk dat ...
Wat heerlijk en gezellig dat je een peuter rond hebt lopen en dat die voor wat afleiding zorgt. Ik vind de 16e nu wel erg dichtbij komen haha. Heel spannend allemaal. Is m'n eerste zwangerschap en hoewel m'n intuïtie me zegt dat het goed zit probeer ik er zo neutraal mogelijk in te gaan. Ik ben allang blij te weten dat ik zwanger kan worden. Een vriendin van mij is er pas achter gekomen dat ze hoogstwaarschijnlijk niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Either way probeer ik dus dankbaar te zijn. Hopelijk hebben we straks hier ook een peutertje rondlopen haha. Succes alvast maandag!

één maand geleden

Wat leuk zoveel mensen de 16e! Ik ook!! Ben dan 7+4. Alleen het weekend nog! Bijnaaa 🙈

één maand geleden

Maandag eindelijk zo ver. Blij dat we gelijk 09:00 komen. Ik kan ergens alleen maar negatief denken erover, denk soort zelfbescherming… Hopelijk bij ons allemaal goed. 🤞🏼 Dat wachten duurde eeeeeuwig haha

één maand geleden

Heel veel plezier en succes allemaal met de eerste echo! Hoop dat die bij iedereen goed is! Ik heb um gelukkig al om 08.15

één maand geleden

Heel veel plezier en succes allemaal met de eerste echo! Hoop dat die bij i ...
Jij ook!! Jij bent er al! Ik om half 12! Hopelijk alles goed :)

één maand geleden

Hier een klein frummeltje mogen zien. Zo opgelucht. Zelfs drie dagen vooruit gezet.

één maand geleden

Heel veel plezier en succes allemaal met de eerste echo! Hoop dat die bij i ...
En hoe was de echo? 🥰

één maand geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo van ons eerste kindje. Ik vind het allemaal zo spannend. Ik ben vandaag 6+5 weken

één maand geleden

Heel veel succes allemaal

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Zo fijn! Gefeliciteerd! Kon je het hartje ook zien kloppen? :)

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier was ook alles goed! Zó gelukkig ❤️ nu 7+6, dacht zelf 8+0 dus komt goed overeen!

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Zo fijn! Gefeliciteerd! Kon je het hartje ook zien kloppen? :)
Dankjewel! Jaa zeker. Klopte heel goed

één maand geleden

Wat fijn allemaal! Hier net ook de eerste echo gehad. Het meten was lastig, maar zal tussen de 6.5 en 7 weken zijn ❤️ Mijn man was overtuigd van een tweeling. Aangezien dit nummer 3 is, ben ik blij dat het er "maar" 1 is😅

één maand geleden

Onze eerste echo ook gehad.. was niet een goede echo. Zelfde als bij de vorige keer een te klein vruchtje met wel een kloppend hartje. Kan zijn dat ik minder ver ben dan dat ik dacht. Maar de kans op weer een miskraam is groot. Ga nu heel hard hopen dat het idd iets vroeger is en dat over 1,5 week bij de 2e echo het kindje iig wel gegroeid is. En het hartje nog klopt. Voor nu denk ik alleen maar weet even niet zo goed wat ik wil en denk.

één maand geleden

Onze eerste echo ook gehad.. was niet een goede echo. Zelfde als bij de vo ...
He wat een vervelende situatie… En dan duurt 1,5 best lang. Hopelijk heb je nog een beetje vertrouwen… 🤞🏼

één maand geleden

Onze eerste echo ook gehad.. was niet een goede echo. Zelfde als bij de vo ...
Ah wat spannend zeg... hoeveel ben je teruggezet? Je cyclus was wel wat rommelig laatste tijd zei je, toch? Ik duim hard voor je!🍀