70 Reacties

één maand geleden

Net de echo gehad, goed kloppend hartje gezien 🥰 wel iets terug gezet maar dat is niet gek door mijn lange cyclus. Ze maakte zich in ieder geval geen zorgen. 2 oktober weer een echo

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

He wat een vervelende situatie… En dan duurt 1,5 best lang. Hopelijk heb je ...
Ja duurt zeker lang ik hoop dat het alsnog goedkomt en er iig een goede groei te zien is. Hoop dat ze het verkeerd hebben ingeschat.

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ah wat spannend zeg... hoeveel ben je teruggezet? Je cyclus was wel wat rom ...
Ja klopt mn cyclus was idd rommelig. 4 augustus een positieve ovulatie test dus ergens daarna de eisprong gehad, toen de 23ste een positieve test. Ook niks geks zeiden ze zelf ook bij de verloskundige maar de verwachting was dat ik nu een groter kindje al moest hebben in mn buik. Ze hebben geprobeerd op te meten en dachten 6+2 ofzo dacht ik. In ieder geval iets met 6 ipv 7 nog iets. Ik hoop gewoon zo dat ik gewoon iets terug gezet ben en dat het volgende week woensdag goed is.

één maand geleden

Ja klopt mn cyclus was idd rommelig. 4 augustus een positieve ovulatie test ...
Hmm ja dan had je eigenlijk wel ietsje verder moeten zijn... maar goed misschien late ovulatie na je LH piek, latere innesteling, net op een ander puntje opgemeten, zoiets... Ik hoop ontzettend dat je over 1,5 week een mooie groei ziet! 🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op sarah322

Hmm ja dan had je eigenlijk wel ietsje verder moeten zijn... maar goed miss ...
Ja je weet het niet idd.. hoop dat alle tranen en verdriet straks omgezet kunnen worden in iets positiefs.. des te blijer ben ik dan alsnog. We gaan het zien

één maand geleden

Hier ook een goede echo gehad vanochtend, kloppend hartje gezien🤍. Heel blij en dankbaar, na eerder een miskraam te hebben gehad. 3 oktober mogen we weer komen voor een echo