27 Reacties

23 dagen geleden

Spannend! Wij hebben morgen ook onze eerste echo en zouden dan 8+4 zijn. Toevallig moeten we ook om 9 uur. Heel spannend! De laatste dagen in de ochtend wat misselijk maar verder weinig last ergens van🙏

23 dagen geleden

Hallo, mijn eerste echo is 30okt pas dan ben ik 10+1. Ik lees vaak van mama's dat ze al een 1ste echo mogen op week 7 of 8 waarom is dat zo?

23 dagen geleden

Reactie op SY00

Hallo, mijn eerste echo is 30okt pas dan ben ik 10+1. Ik lees vaak van mam ...
In mijn geval is het dat ik in een ander land woon en dus het hier weer anders er aan toe gaat, zo ga ik morgen naar de gynaecoloog ipv een verloskundige omdat dat in Tsjechië zo gaat😊

23 dagen geleden

Wij moeten morgen ook om 9u voor een echo. Het is onze tweede echo. Ik ben morgen 9 weken

23 dagen geleden

Morgen om 11 uur de 2de echo, hopelijk is het wel goed na een twijfelachtige 1ste echo maar heb er een hard hoofd in.

23 dagen geleden

Reactie op SY00

Hallo, mijn eerste echo is 30okt pas dan ben ik 10+1. Ik lees vaak van mam ...
In minn ervaring zijn de meeste eerste echo's tussen de 7 en 9 weken, soms vroeger vanwege eerdere complicaties. Mijn eerste echo bij mijn zoontje was met 7+1 en nu met 8+2.

23 dagen geleden

Reactie op KimTheulings

Morgen om 11 uur de 2de echo, hopelijk is het wel goed na een twijfelachtig ...
Waarom twijfelachtig? En met hoeveel weken toen vs. nu? Heel veel succes alvast. 😊

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Waarom twijfelachtig? En met hoeveel weken toen vs. nu? Heel veel succes al ...
Ik dacht met de echo 7 weken te zijn en zij kwam op 6. Zowel uitwendig als inwendig allemaal moeilijk vindbaar en te meten. Uiteindelijk gemeten op 6mm, maar zat ook tegen de rand van de baarmoeder aan dus ook weer moeilijk. Bij de intake met de VK hebben ze ook nog even kort gekeken met de kanttekening dat hun apparatuur slechter is en meer gepixeleerd. Was ook vaag wel wat te zien met hartslag en voor mijn gevoel klopte het ook niet snel genoeg. Mijn man zei dat het hetzelfde was als 3 dagen ervoor. De VK zei het is niet beter of slechter dan 3 dagen terug dus met die boodschap zitten we op het wachtbankje. Ik zou dus morgen op zn minst 7+5 moeten zijn op basis van echo 1 en op basis van mn cyclus 8+5. Ik vind de onzekerheid gewoon vreselijk en wil nu weten hoe het zit🙈. Heb al 4 miskramen gehad dus wel klaar mee eigenlijk, maar goed heb het niet voor het zeggen helaas. Heb ook niet echt klachten , ze komen en gaan. Wel is in de avond mijn buik steeds mega opgezet dus af en toe krijg ik de gedachte zou het toch wel goed zitten... We weten het morgen

22 dagen geleden

Reactie op KimTheulings

Ik dacht met de echo 7 weken te zijn en zij kwam op 6. Zowel uitwendig als ...
Wat een onzekerheid.. en begrijpelijk. Heel veel succes morgen en hopelijk zien we een positief bericht hier! 😘

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Wat een onzekerheid.. en begrijpelijk. Heel veel succes morgen en hopelijk ...
Ja wie weet soms gebeuren er onverwachtse dingen 🤞🏻♥️

22 dagen geleden

Ik heb morgen ook de eerste echo, ik denk zelf dat ik dan 7+1 ben.

22 dagen geleden

Reactie op KimTheulings

Ja wie weet soms gebeuren er onverwachtse dingen 🤞🏻♥️
Ik hoop op goed nieuws voor je! Bij mijn eerste ben ik 1,5 week teruggezet bij de vroege echo, bij de termijnecho weer een paar dagen vooruit en dat ging allemaal goed. Hoop ik voor jou ook!

22 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Ik hoop op goed nieuws voor je! Bij mijn eerste ben ik 1,5 week teruggezet ...
Ja hoop het ook, heb alleen niet zulke goede ervaringen met terugzetten in de tijd maar dat was toen ook 1,5 a 2 weken . En hou me er maar aan vast dat het allemaal lastig zichtbaar was en dus ook moeilijk meten. Mm meer of minder scheelt al best wel veel in dagen.

22 dagen geleden

De zenuwen beginnen nu wel te komen! Nog een uurtje...

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

De zenuwen beginnen nu wel te komen! Nog een uurtje...
Heel erg spannend, maar kijk er ook enorm naar uit🙏

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

De zenuwen beginnen nu wel te komen! Nog een uurtje...
En hoe was het? Onze afspraak is naar morgen 13.15 verzetten. Hier dus nog even geduld hebben

22 dagen geleden

Reactie op Esther101

En hoe was het? Onze afspraak is naar morgen 13.15 verzetten. Hier dus nog ...
Goed! Alles was in orde, zag er netjes uit en hartje klopte volop! Ik ben 8+2, precies wat ik dacht. Over 2 weken vandaag de termijn echo!

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Goed! Alles was in orde, zag er netjes uit en hartje klopte volop! Ik ben 8 ...
Wat geweldig! Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Ik ben heel benieuwd naar morgen🙏 kan niet wachten.

22 dagen geleden

Reactie op Esther101

En hoe was het? Onze afspraak is naar morgen 13.15 verzetten. Hier dus nog ...
En wat spannend zeg.. jammer dat het is verzet!

22 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

En wat spannend zeg.. jammer dat het is verzet!
Klopt erg jammer! Zeker omdat we er al waren dus we gaan opnieuw vol spanning nog een dag wachten. Morgen word het alleen een beetje een dubbele dag. Eerst de begrafenis van een van mijn zussen om daarna zelf de echo te hebben en het wonder van een nieuw leven te mogen bekijken. Een dag met een lach en een traan dus.