9 Reacties

één maand geleden

Ah wat heftig voor je dat die emoties zo groot zijn ❤️‍🩹 Kan je er over delen met je partner of iemand die dichtbij staat? Ik heb morgen ook mijn 1e echo en ben ook bang, onderdeel van het proces denk ik, al helemaal als zwanger worden en blijven niet vanzelfsprekend is gebleken. Hou me op de hoogte als je wil💙🩷🫶🏽

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Ah wat heftig voor je dat die emoties zo groot zijn ❤️‍🩹 Kan je er over de ...
De echo is goed gegaan 🥹 ben nu 8 weken en 2 dagen ipv 7 +6 . En het is er maar 1 gelukkig haha

één maand geleden

Alsof ik mijn eigen verhaal lees, vorig jaar een missed abortion gehad, ging vol goeie moed naar de eerste echo en toen kwam de klap.. Het is oké om je te voelen zoals je doet, het is niet niks om zoiets mee te maken, jou gevoelens doen er ook gewoon toe en laat het toe om ze te voelen. Hoe spannend het ook is! Hoe laat heb je de echo?

één maand geleden

Hoe is het gegaan

één maand geleden

Reactie op Vanessa’s

Alsof ik mijn eigen verhaal lees, vorig jaar een missed abortion gehad, gin ...
Wat verdrietig 😢 had je wel zwangerschapsymtomen enzo? Is er nog een oorzaak gevonden ooit?

één maand geleden

Reactie op Angelbaby2024

De echo is goed gegaan 🥹 ben nu 8 weken en 2 dagen ipv 7 +6 . En het is er ...
Wat fijn🩷💙🩷💙

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Wat verdrietig 😢 had je wel zwangerschapsymtomen enzo? Is er nog een oorza ...
Ik had toen alleen wat krampen en extreem vermoeid, achteraf toen de krampen stopten was dat eigenlijk het teken maar was m’n eerste zwangerschap en dan weet je niet wat ‘normaal’ is of niet Ze denken dat het in de aanleg al fout is gegaan, dus ergens blij dat het al zo vroeg mis is gegaan, hoe stom het ook klinkt om te zeggen

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Hoe is het gegaan
Goed ! Er was meteen een hele duidelijke hartslag te zien en vooruit gezet met 3/4 dagen

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Ah wat heftig voor je dat die emoties zo groot zijn ❤️‍🩹 Kan je er over de ...
Hoe ging de echo bij jullie