8 Reacties

één maand geleden

Ik begrijp jou angst heel goed! Mij vk stelde bij mij voor om rescue remmedy te halen. Dat werkt kalmerend. Vraag dit wel even na bij jou eigen vk. Heel spannend deze weken, maar vertrouw op je lichaam.

één maand geleden

Heel herkenbaar! Ik had 30 aug mijn positieve test in handen en 2 sept gebeld, en wij hebben de eerste echo op 25 september (dan ben ik 7+5). Het zijn absoluut lange dagen, maar probeer vooral zoveel mogelijk afleiding te zoeken en leuke dingen te doen 😊 Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk met andere mensen in te plannen, want dan ben ik ook minder snel geneigd om alles wat er door mijn hoofd gaat te googelen haha (aangezien verder nog niemand iets weet)

één maand geleden

Dit is heel erg herkenbaar. Op de dag van de positieve test ook heel licht bloedverlies, de VS zegt dat dat niet erg is. Toch ben ik elke keer heel bang als ik naar de wc ga dat het mis is. Ik kan niet wachten tot 7 oktober, dan krijg ik mijn eerste echo.

één maand geleden

Denk voor iedereen herkenbaar Weinig echte goede adviezen van cliché dingen Houd moed, probeer jezelf te vermaken en dingen om handen hebben

één maand geleden

Hi Vinkie, Alles wat je schrijft is zooooo herkenbaar! Hier op 11 sept de eerste positieve test en toen echt een helse week gehad 😂 afgelopen zondag weer getest en toen echt een knaltest, stelde mij een soort van gerust. Ik heb op 30 sept mijn eerste echo met 7+1. Ik denk steeds maar zo: er gaan meer zwangerschappen wel goed dan niet. En ons lichaam is hiervoor gemaakt ❤️

één maand geleden

Heeel herkenbaar!! Elke keer zenuwachtig als ik naar de wc ga! Zaterdag eerste positieve test gehad, vandaag gelijk maar de VK gebeld voor een afspraak 😋 15 okt nu eerst maar afwachten! Ik ga het nu proberen los te laten je hebt er toch geen controle over, hoe moeilijk dat ook is!

één maand geleden

Voel dit met je mee hoor! Ben ook benieuwd hoe het na de echo gaat.. ik denk nu van oh dan komt alles goed, maar ook wel bang dat ik dan wel weer ergens anders me zorgen over ga zitten maken. Ik moet echt minder op dit forum spenderen 😅 dat helpt denk ik ook.. op een forum delen toch meer mensen waar iets is hun verhaal, dan mensen met een zorgeloze zwangerschap.

één maand geleden

Heeeel herkenbaar! Dit is mijn tweede zwangerschap & ik dacht dat het dit keer minder zou zijn, maar helaas 😅 vorige week een echo gehad met een kloppend hartje, maar de angst is niet afgenomen