11 Reacties

één maand geleden

Fijn zeg!❤️ Hopelijk gaat alles goed!

één maand geleden

Ooh zo fijn! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Wij zijn nu ook 6+2 weken zwanger na een hels traject van inseminaties, tal van IVF en icsi pogingen. Wij hebben maandag onze eerste echo 🤞🏼 Ik vind het allemaal super spannend en eng. Ben zo bang om het te verliezen

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Ooh zo fijn! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Wij zijn nu ook 6+2 weken ...
Ja dat geloof ik! Hoe is je echo gister gegaan? Wat een trajecten allemaal. Maar uiteindelijk wel bijzonder dat het dan toch lukt. Want zonder was het ons nooit gelukt.

één maand geleden

Reactie op MandyStevens

Ja dat geloof ik! Hoe is je echo gister gegaan? Wat een trajecten allemaal. ...
Het was echt heel bijzonder. Zowel wijzelf als de gynaecoloog waren een beetje verrast tijdens de echo. Er zit niet 1 maar wel 2 wondertjes in mijn buik. Zo speciaal allemaal. Wij hadden een verse terugplaatsing van 1 embryo en volgens de gynaecoloog is het wel een 2 eiige tweeling 😍

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Het was echt heel bijzonder. Zowel wijzelf als de gynaecoloog waren een bee ...
Oh nee joh! Wat bijzonder en mooi. Ik ga duimen dat alles zo goed blijft gaan! 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op MandyStevens

Oh nee joh! Wat bijzonder en mooi. Ik ga duimen dat alles zo goed blijft ga ...
Dankjewel! Ik ga duimen dat bij jou ook alles goed blijft gaan. Het is echt speciaals en ze zijn beide meer dan welkom 😍

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Dankjewel! Ik ga duimen dat bij jou ook alles goed blijft gaan. Het is echt ...
Lief! Dat geloof ik, 2 wondertjes! Geniet er lekker van samen 🥹😘

één maand geleden

Hey mandy! Ik zie dat je ook bij C&C zit! Ik heb net m’n eerste echo gehad en ziet er ook goed uit !!!

één maand geleden

Gisteren echo gehad, 5+5 weken en een kloppend hartje❤️ Over 2 weken terug voor eigen geruststelling

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Gisteren echo gehad, 5+5 weken en een kloppend hartje❤️ Over 2 weken terug ...
Oooh wat super fijn! 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op mel92!

Hey mandy! Ik zie dat je ook bij C&C zit! Ik heb net m’n eerste echo ge ...
Oh echt, wat een fijne kliniek he. Fijn dat alles er goed uit ziet zo ver. Hopelijk blijft t dat ook gaan!