11 Reacties

één maand geleden

Dit mag gewoon! Alleen bij een medische 13 en 20 weken echo mag het niet

één maand geleden

Wij nemen onze peuter van bijna 3 gewoon mee ☺️

één maand geleden

Ik kon ook geen oppas regelen dus onze dochter van 8 maanden is nu beide keren mee geweest en geen problemen gehad. Ze vond vooral het tv scherm met bewegende beelden interessant (waar dus haar broertjes/zusjes inzitten) 🤍🤍

één maand geleden

Ik neem mijn dochter van 6 maanden ook mee. Ook omdat nog niemand het weet en we dus ook niet echt goed oppas kunnen regelen

één maand geleden

Reactie op Priscilllll

Dit mag gewoon! Alleen bij een medische 13 en 20 weken echo mag het niet
Oh gelukkig! Bedankt iedereen voor de reacties!!😇

één maand geleden

Ik heb in 2020 , mijn dochter van toen 4 jaar elk gynaecoloog bezoek meegenomen en ze vonden da int ziekenhuis helemaal nie erg !!

één maand geleden

Ik heb onze dochter van 1,5 ook meegenomen. Als je genoeg snackies en afleiding hebt moet het vast goedkomen 😉

één maand geleden

Reactie op YvHaakFanaat

Ik heb onze dochter van 1,5 ook meegenomen. Als je genoeg snackies en aflei ...
Haha ja dat komt goed! 😉🤣 daar dacht ik ookal aan

één maand geleden

Ik heb gelukkig een goede vriendin van mij die ook al weet dat ik zwanger ben. Zij wil met alle plezier op mijn dochter van 3 passen. Anders weet straks de hele familie dat mama een baby in de buik heeft en dat willen we toch op een andere manier bekend maken 😂.

één maand geleden

Het ging gelukkig hartstikke goed met zowel de baby als onze peuter die mee was haha🤣👶🏻🤍 Hij heeft in het speelhoekje gespeeld en kwam zelf kijken op het stoeltje toen de baby in beeld kwam. Hartje van de baby klopte mooi sterk en alles zag er goed uit gelukkig🤍👶🏻

één maand geleden

Hier mogen kinderen niet bij de echo's zijn jammer genoeg. Bij de VK wel maar alle echo's worden bij het echclocentrum gemaakt en daar mag het niet.