15 Reacties
2 maanden geleden
Er hoeft volgens mij niet zoveel aan de hand te zijn. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik ook verder terug gezet. Blijkbaar had ik ineens of een hele late eisprong gehad of duurde de bevruchting en innesteling langer dan je kan schatten. Soms zit daar toch verschil in ook al heb je een regelmatige cyclus. Het is tenslotte iets bijzonders wat er gaande is in je lichaam. Maak je vooral niet te druk en hopelijk krijg je de volgende keer goed nieuws!
2 maanden geleden
Reactie op doreenk
Hier idem
Bijna een week terug gezet en dat terwijl ik een cryo terug plaat ...
Hoe voel jij je eronder?
Heb je binnenkort weer een echo om te kijken hoe het verder groeit?
Ik vind het nog steeds een beetje moeilijk verklaarbaar waarom ik 10 dagen achterloop. Helemaal omdat ik in een iui traject zit waarin alles gecheckt en bijgehouden wordt.
2 maanden geleden
Reactie op Lisanne28
Hoihoi, hier vorige week ook terug gezet. Was bij mijn vorige zwangerschap ...
Hi Lisanne, spannend! Maar wel fijn dat het toen bij de tweede echo alweer “rechtgetrokken” was. Dan heb je een positief referentiepunt. Heb jij ook een week later weer controle?
2 maanden geleden
Reactie op Mariska24
Hoe voel jij je eronder?
Heb je binnenkort weer een echo om te kijken hoe ...
Had de week ervoor ook een echo ivm bloed verlies
Was fijn om meer te zien
En een hartje die klopt
Maar gezien het feit dat ik een cryo heb en dus nog beter weet hoe me cyclus loopt wel een extra tegenvaller
Heb na die echo ook twee keer weer minimaal bloed verlies gehad
En baal ook van de timing nu
Donderdag een echo maar is ook de dag van vakantie
Bang dat ik met verdriet en onzekerheid of iets negatiefs op vakantie ga 😢
En wetende dat ik dan niet even een controle kan krijgen als ik dat wil of reden voor zou zijn
2 maanden geleden
Reactie op Mariska24
Hi Lisanne, spannend! Maar wel fijn dat het toen bij de tweede echo alweer ...
Ja zo denk ik er wel makkelijker over nu! De vorige keer vond ik dat heel spannend. Dus ik snap je spanning. Maar als er een kloppend hartje is zou ik me minder zorgen maken en lekker genieten. 🙏🏻
één maand geleden
Reactie op doreenk
Had de week ervoor ook een echo ivm bloed verlies
Was fijn om meer te zien ...
Ja he? Het kloppende hartje geeft echt hoop om aan vast te houden.
Ik probeer echt een positieve mindset te houden maar dat is super moeilijk.
Snap ik idd. Je kunt de dagen dan moeilijker wegmoffelen onder het mom van late eisprong etc. Dat heb ik ook en 10 dagen kan ik gewoon niet goed verklaren.
Dat lijkt me ook geen fijn gevoel. Misschien dan fijn om de zwangerschapsapps even op mute te zetten tijdens de vakantie. Ik heb dat nu ook en dat leidt wel iets meer af. Ga je ook echt ver weg?
Ik was afgelopen dagen erg emotioneel. Het gaat nu wel weer maar het blijft toch iets waar ik veel mee bezig ben. De onzekerheid en het idee van een nieuwe miskraam voeren vaak de boventoon.
één maand geleden
Reactie op Lisanne28
Ja zo denk ik er wel makkelijker over nu! De vorige keer vond ik dat heel s ...
Gaan we proberen 😊. Positieve ervaringen helpen echt om niet te vallen in te vroege conclusies die negatief zijn.
Krijg je nu ook een extra echo of moet je wachten tot de termijn echo?
één maand geleden
Reactie op Lisanne28
Hoi! Sorry ik lees dit nu pas. Ik kreeg een extra echo en alles is gelukkig ...
Geeft niet! Fijn dat bij jou alles goed gekomen is.
Ik heb helaas opnieuw een miskraam gehad.. was eigenlijk meteen al te zien dat het foute boel was. Erg jammer, we keken er zo naar uit.