44 Reacties

één maand geleden

Reactie op Niessie31

Ik ben 31 en ben waarschijnlijk net 32 (27 april jarig en 6 mei waarschijnl ...
Dat is nog niet eind dertig. Hopelijk gaat alles goed met je zwangerschap 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Fijn zo'n topic voor eind dertigers die hun eerste kindje krijgen! De mees ...
Ik herken wat je zegt. Of er zijn notoire 'ik wil geen kinderen' mensen of mensen die al gezinnen hebben met meerdere kinderen. Ik heb zelf helaas ook verlies gekend. Nu ook 5+2. Ik duim voor je 🤞🤞🤞

één maand geleden

Reactie op GW88

Hier 36 en zwanger van de eerste! Vind het echt mega spannend.. morgen eers ...
Succes! Waarschijnlijk vandaag gehad. Ik hoop dat alles goed is 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op motsi84

Leuk dit topic! Ik ben 40 en dit wordt mijn eerste als alles goed mag blijv ...
Wat naar van je eerdere ervaringen! Hoe ver ben je nu? Heb je al een echo kunnen inplannen?

één maand geleden

Reactie op maria-167

Heyy ook ik sluit me aan, ik ben 36 en vandaag 6+6 weken zwanger van mijn e ...
Wat een mooi nieuws. Ik ben erg blij voor je 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op MerelIsabelle

Ik ben zelf 36 en ben 37 als ons eerste kindje is geboren (ben nu precies 6 ...
Wat leuk! Ik word in november 38. Mijn partner wordt dan 44. Gelukkig zijn de gebroken nachten ook zwaar als je jong bent 🙃

één maand geleden

Reactie op Keina87

Zojuist echo gehad hier. Ik typte zwanger van eerste kindje, maarrr het zij ...
Oh ik heb te snel gereageerd. Wat een leuk nieuws zeg!! Spannen en pittig,, maar ook heel leuk lijkt me. Was alles in orde met de kleintjes?

één maand geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Wat naar van je eerdere ervaringen! Hoe ver ben je nu? Heb je al een echo k ...
Nu 9 weken. Heb met 7+4 een echo gehad met mooi kloppend hartje en komende dinsdag weer een echo omdat ik van praktijk wissel. Merk wel dat ik het toch weer erg spannend vind. Heb behalve wat vermoeidheid eigenlijk nergens last van, dus geeft ook weer onzekerheid.. En hoe gaat het bij jou? Echo al gepland?

één maand geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Succes! Waarschijnlijk vandaag gehad. Ik hoop dat alles goed is 🩵🩷
Echo gaf 7+5 ipv 8+1, hartje klopte en zag er allemaal goed uit dus dat is al een eerste opluchting, hoewel ik alles nog steeds spannend blijf vinden haha. Valt me op dat de groep 35+ toch nog best groot is, wel fijn! 😊 Ik mocht mezelf ook niet oud noemen van de verloskundige haha.

één maand geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Oh ik heb te snel gereageerd. Wat een leuk nieuws zeg!! Spannen en pittig,, ...
Ja het is nog lastig te bevatten moet ik bekennen. Alles was goed, 2 mooie kloppende hartjes en beiden goed qua formaat. 10mm en 7,3mm. Bij jou ook alles in orde?

25 dagen geleden

Hi hi! Ik ben 42 en zwanger van mijn eerste kindje. Ben nu 5+4 weken

25 dagen geleden

Ja! Ben 34 en zwanger na een missed abortion vorig jaar, hopelijk mogen we een kindje verwachten

25 dagen geleden

Hi! 40 jaar en in verwachting van ons eerste kindje 🩷💙

25 dagen geleden

Hai, ik ben 35 jaar en 6 weken zwanger, het wordt ons eerste kindje. Enorm spannend allemaal, mede ook omdat ik NAH heb (Niet Aangeboren Hersenletsel), dus inmiddels 7 jaar na mijn letsel was er eindelijk ruimte om ervoor te gaan. Bizar idee.. vind het heel bijzonder en ook rete spannend! Zijn er toevallig ook anderen die iets hebben waardoor het beetje extra uitdagend of spannend aanvoelt?

25 dagen geleden

Hoi, ik ben 39 en dit wordt ons eerst kindje. Mijn man is jonger dan ik; we zijn 2 jaar samen. Ik heb nooit eerder iemand ontmoet waar ik graag een kindje mee wilde. Soms voel ik me “oud” doordat er opmerkingen worden gemaakt over mijn leeftijd; dan zeg ik altijd dank je wel dat ik dat zelf mag bepalen 😊

25 dagen geleden

Reactie op InspirerendeSchat340694

Hoi, ik ben 39 en dit wordt ons eerst kindje. Mijn man is jonger dan ik; we ...
Wat een rotopmerkingen van die mensen. Ten eerste, wat is oud? Ten tweede heb je niet altijd voor het zeggen hoe je leven gaat. Gelukkig kan jij nog mild erop reageren. Ik was uit m'n vel geschoten met zoiets tactloos. 😖

25 dagen geleden

Reactie op InspirerendeSchat340694

Hoi, ik ben 39 en dit wordt ons eerst kindje. Mijn man is jonger dan ik; we ...
Mensen zeggen de domste dingen. Ze zeggen om te zeggen zonder na te denken. Ik zou mij er niks van aantrekken en gelukkig leven. Je voelt hoe je je voelt 💋

25 dagen geleden

Ze zeggen dat het ook veel voordelen heeft om 'oudere' moeder te zijn. Daar hou ik me dan maar aan vast.

25 dagen geleden

Bij mijn 1e kindje was ik 39 en nu onverwachts weer in verwachting van de 2e. Ik ben nu 41 jaar.

25 dagen geleden

Hi, ik ben 38 en zwanger van mn eerste kindje.