7 Reacties

één maand geleden

Vooral blijven praten En later ga je ook de voordelen merken Het is ook nooit goed Vond het ook vervelend de besluiteloosheid dat ik alles moest/mocht kiezen Maar zoals bij een vriendin toen de tijd, haar partner weet te veel mening had was ik blij met mijn te veel vrijheid

één maand geleden

Herken die gedachten wel eigenlijk. Mijn vriend heeft een zoontje uit een eerdere relatie en zijn nu +/- 5 weken zwanger van ons 1e kindje samen. Afgelopen week maakte hij de opmerking: “ik weet al wat ik kan verwachten met echo’s”. Op dat moment voelde dat voor mij alsof het voor hem dan minder bijzonder was omdat hij het al eens heeft meegemaakt. Ik probeer toch mijzelf te laten inzien dat dit wel onze eerste keer samen is. Dat we samen dit gaan ervaren. Ik denk dat dit gevoel in ieder samengesteld gezin zal spelen. Liefs!

één maand geleden

Reactie op ella maj

Herken die gedachten wel eigenlijk. Mijn vriend heeft een zoontje uit een e ...
Dat is waarom ik dit juist even wilde ventileren. Dat het gevoel dat ik heb, maar ook zijn gevoel heel herkenbaar is en dus niet fout. Maar zo kijk ik er ook naar, het is ons 'eerste' samen.. dus wil de ervaring ook samen hebben. Gelukkig is hij heel lief en zorgzaam en begrijpt hij mij ook wel. Thanks voor je bijdrage, dit lucht toch wel op.

één maand geleden

Reactie op doreenk

Vooral blijven praten En later ga je ook de voordelen merken Het is ook no ...
Ja het is inderdaad nooit goed hahahaha. Wij vrouwen op hormonen is niet zo gemakkelijk. Alle lof voor onze partners in onze zwangerschap :)

één maand geleden

Voor mijn man was het ook voor het eerst vader worden Natuurlijk jammer voor hem om de eerste keren niet echt te delen Maar het feit dat ik ook al de ervaring heb vind hij toch wel weer fijn Zoals hij al zei ik wist waar ik aan begon

één maand geleden

Reactie op EarthwormJim

Dat is waarom ik dit juist even wilde ventileren. Dat het gevoel dat ik heb ...
Mocht je vaker hierover willen ventileren mag je me altijd een berichtje sturen. 😊

één maand geleden

Reactie op ella maj

Mocht je vaker hierover willen ventileren mag je me altijd een berichtje st ...
Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd als je dit oke vind. :)