33 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 8.4 en t schommelt erorm. Eerst kwam ik ietsje aan, en nu gaat het eraf omdat ik niet meer zoveel binnen krijg haha, begin wel echt misselijk te worden.

茅茅n maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik ben nu 8.4 en t schommelt erorm. Eerst kwam ik ietsje aan, en nu gaat he ...
Ja het is iedere dag anders lijkt het wel, bij mij ook. We hebben dezelfde nijntje rompertje gehaald heb hem ook gedeeld leuk om te zien馃А馃

茅茅n maand geleden

Ik ben nu ruim een halve kilo kwijt. Terwijl ik nu meer eet en drink ( wel gezond ) dan voor mijn zwangerschap. Blijkbaar heb ik het nodig. Mijn vorige zwangerschap viel ik ook eerst af en pas eind 2e trimester kwam ik pas aan. En bleef de teller steken op 9 kilo bij de geboorte. Ik ben nu 7 weken zwanger

茅茅n maand geleden

Reactie op Carlijn91

Ik ben nu ruim een halve kilo kwijt. Terwijl ik nu meer eet en drink ( wel ...
Klinkt allemaal heel gezond en goed馃憤 met 9 kg in totaal aankomen zou ik hartstikke blij mee zijn want ben beetje bang dat ik veel ga aankomen. Ik ga proberen gezond te eten en met mate馃尭

茅茅n maand geleden

Ik was de vorige zwangerschap 21 kilo aangekomen 馃檮 uiteindelijk op 2 kilo na alles weer kwijtgeraakt zonder borstvoeding te geven. Nu is mijn buik al behoorlijk gegroeid en ik eet ook wel weer veel, alleen zijn de batterijen op van de weegschaal, dus binnenkort maar een keertje wegen 馃槄

茅茅n maand geleden

Nog niks aangekomen vermoed ik. Vorige zwangerschap eerste trimester 1 kg, wat normaal is. De gehele zwangerschap toen 11kg en de dag na de bevalling -13kg. 馃槄 Ben benieuwd wat het dit keer zal zijn, vorige zwangerschap stond ik regelmatig op de weegschaal maar dat ga ik dit keer zeker niet doen. Ik heb vertrouwen dat het gewoon goed komt met een gezond voedingspatroon. 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

6+5 en 2 kg afgevallen. Dit was bij mijn vorige zwangerschap precies zo door de misselijkheid en spugen. Hopelijk kan ik dalijk weer gezond eten 馃ス. Bij mijn eerste kwam ik alleen maar aan dus dat is wel een groot verschil 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy W

We zitten hier allemaal nog in het eerste trimester h猫 馃槈 In principe hoef ...
Dit dus 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik ben juist afgevallen. Heel erg misselijk, ik hoef niet over te geven, maar wel erg weinig eetlust

茅茅n maand geleden

9 weken zwanger, 1 kg aangekomen.

茅茅n maand geleden

7 weken zwanger, 0.5kg aangekomen

茅茅n maand geleden

9 weken zwanger, nu ongeveer 1kg aangekomen